Ja vad är det för fel?
Hittar inte någon sådan felkod..
Men ändå står det så på den...
Hjääälp
 
Har funderat i samma spår..
Man startar den,så går den några minuter och sen kommer koden upp..
Men den är bara 3 år
 
Så den fyller på normalt, går igång och sedan stannar..
Går den så länge så att det går att notera om den värmer vattnet?

Upp till 3 år har man ju numera en reklamationsrätt, men den är kanske passerad?

Trist, men diskmaskinen är verkligen en produkt där inte mycket har produktutvecklats (i positiv väg) de senaste 30 åren.
Jag slängd själv ut en maskin (av annat fabrikat) för ett antal år sedan som var knappt 4 år. Reparationskostnaden är inte rimlig i relation till maskinens värde.
 
GoForIt GoForIt skrev:
Så den fyller på normalt, går igång och sedan stannar..
Går den så länge så att det går att notera om den värmer vattnet?

Upp till 3 år har man ju numera en reklamationsrätt, men den är kanske passerad?

Trist, men diskmaskinen är verkligen en produkt där inte mycket har produktutvecklats (i positiv väg) de senaste 30 åren.
Jag slängd själv ut en maskin (av annat fabrikat) för ett antal år sedan som var knappt 4 år. Reparationskostnaden är inte rimlig i relation till maskinens värde.
du beskriver som det är nu och framtiden
om något år finns det ingen som reparerar diskmaskiner öht
de byts ut under garantin
och efter finns det inga reservdelar eller blir för dyrt
slit och slängsamhället är fullbordat när det gäller vitvaror
 
plåtrickard plåtrickard skrev:
Ja vad är det för fel?
Hittar inte någon sådan felkod..
Men ändå står det så på den...
Hjääälp
Bör vara överfyllnad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.