Senaste aktiviteten
-
EEmstr svarade i tråden Tävling: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Mörrum Nu när svampsäsongen är här så skulle jag laga en god köttbit med klyftpotatis och kantarellsås. Lite smörstekta småkantareller...
-
Keiller svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Jag kommer att rösta likadant som jag gjort de föregående fyra riksdagsvalen. I kommunal- och region/landstingsval kan jag vara lite... -
Dd0391m0 svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer (17%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Aha, du behöver ju bara sätta snickerier på väggen, behöver inte vara ett vangstycke. Sånt ska en snickeriverkstad kunna fixa. -
GDå börjar vi om igen: Mängder av anställda individer i äldreomsorgen som kommuner anställer idag är "billig" arbetskraft som varken...
-
TTim Jakobsson gillade MultiMans inlägg i tråden Familjen får plats på 35 kvadrat – och har ändå bastu.Häftigt! 👍❤️
-
TTim Jakobsson gillade Mach77777s inlägg i tråden Familjen får plats på 35 kvadrat – och har ändå bastu.Folk kommer oja över kvadraten men det är ett rätt häftigt hus ändå.
-
Rebeckaf svarade i tråden Eftermontera vangstycken.För övrigt så kan jag verkligen rekommendera Hagmans golvfärg. Trappan är som ny något år senare, och absolut inte halkig (mycket mycket... -
FJag har pratat med Trebolits support nu. Det finns en lösningen som fungerar och det är att täcka skruvraderna med en limmad 30 cm bred...
-
MDå är det kanske er egen ledning? Sätt ett mätarskåp där det passar och plocka bort stolpen permanent. Från mätarskåpet gräver ni ned...
-
Man kanske inte heller är beroende av att fota allt som händer i ens liv. Speciellt om det är viktigt att få något gjort, om någon gjort... -
MLite kortfattad eftersom jag sitter på telefonen på semester på Gotland. Exakt detta fenomen har jag drabbats av i verkliga...
-
Rebeckaf svarade i tråden Eftermontera vangstycken.Video på mallarna -
Kretikos förvånades av Sniglas inlägg i tråden Bara bilder, inga ord. Använd PM om ni har frågor till den som lade upp bilden.. -
GAbsolut inte, det räcker gott med grundkursen i svenska i Swea Rike. Skulle du själv vilja sitta på äldreboendet utan att kunna...
-
LBerättar inte vad jag kommer rösta på, men berättar gärna att jag kommer dansa på graven till det parti som med största sannolikhet åker...
-
blackarrow gillade uselesss inlägg i tråden Hur säkerställer man att badrummet är bytt efter 1988 - 3:e köparen.Enda säkra sättet är väl att bygga nytt? Ett badrum från förra årtusendet har väl ändå passerat sin tekniska livslängd? -
GKlart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
FHar en Asko diskmaskin modell DBI8237/W1 alt beteckning 08/8237/W/1. Inköpt aug 2021. Sedan ett år tillbaka diskar den dåligt pga...
-
Rebeckaf svarade i tråden Eftermontera vangstycken.Bilder på slutresultatet -
Johan Gunverth svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Samma här. Vi satt i studentlägenheten i Borlänge och såg allt hända ”live” på TV 1989. Såhär i efterhand inser man att det var ett... -
AAbies koreana gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Ja, färre vanliga bin. Men vi har fått många fler solitärbin i våra sandiga delar av koloniområdet.
-
AAbies koreana gillade he-peters inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Tummen upp för detta. 👍 Vi gör liknande. Kör även "no mow may". Fast anpassar jag första klippning efter hur långt vegetationen har...
-
LLaT svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Nu är det ju så att utländska medborgare har inte automatiskt rätt till alla bidrag & andra förmåner bara för att de kommer hit. Dels...
-
JTS har fått detta påpekat otaliga gånger redan. Tråden innehåller nu bara en massa ovidkommande svammel och borde låsts för länge sedan.
-
THåller på med Dura trapp.Dyrt och åtgången på massan är brutal.Köpte för 2 kvm (4000kr) men har fått köpa till 4 kvm till men tveksam om...