Senaste aktiviteten
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Du är fel ute. Du får skilja mellan lagliga betalningsmedel och betalsätt som olika banker mm erbjuder och som accepteras av vissa...
-
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Du som då vet. Berätta vad som är sanningen för vårt rike😏
-
Rrevi svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?....eller orsakat en persons död. Inget som säger att blå alltid är nolla, elektrikern tar den kabel han har. Hoppas dock att gulgrön är...
-
[SKPG]Zamora älskade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Dag 4! Idag var en bra dag för att flytta laddstationen! Redan förra året förberedde jag ett uttag i hörnet där borta för en kommande... -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Här glöms ingenting. Fortfarande inte dement😏
-
Per Eskilsson svarade i tråden Äntligen mörkt läge på Byggahus.se.Jag vet inte om ni har sett. Men sedan igår är det större skillnad på trådskaparens inlägg än andras. Och större skillnad på olästa och... -
G-83 svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Har för mig att en värmeslinga drar ca 10-20W per meter(ni behöver inte läxa upp mig om det skulle vara wh eller något annat, vill man... -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,80%, Swedbank, 2 763 000, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
AAvemo svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Jag har märkt att varvtalsregleringen på sladdanslutna elverktyg ofta fungerar dåligt på en liten generator. Dessa har ofta en reglering...
-
Jjonasnjonasn skapade tråden Kalk/salt eller mögel? i forumet Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur.Hej! Nytt radhus byggt 1955. Källaren känns torr även i souterräng-delen. Upptäckte plötsligt idag något vitt på betonggolvet som inte...
-
roland53 svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Felet du gjort är att du pillar med något som du inte har varken behörighet eller kunskap att göra. Anlita en behörig elfirma. Hur tror... -
Du behöver inte sikta så högt om ditt verk är så pass stort det räcker med några kW för att nå en bra driftpunkt. Enkelt sett är många... -
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."21 000 kWh, villa i Stockholm, 127 m², 56% mer än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
THjälper inte med hydrofor när vattentrycket är lågt. Som redan föreslagits, skaffa en stor tank som fylls på mha flottör. Använd sen...
-
TTill bevattningen där vi tar externt vatten hade vi samma bekymmer så vi pumpade upp till en öppen IBC och sen en pumpautomat som tog ur...
-
arneri68 svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Jag tror att många har gått på myten att tuja slutar växa på höjden när toppen klipps av. De börjar klippa först när tujorna är över... -
MSkulle kanske passa bättre efter jul och nyår men ...
-
1Gaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.
-
BDummer. Det klart att man måste använda en maskin om det inte ska bli för jobbigt. 😉😂😱
-
AVem har brytt sig om vad invånarna i kommunen tycker? Låter som en skröna. Dessutom går det ju utmärkt att höja va-avgifterna hösten...
-
AKlart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
HHenrikHuslöse svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.En del av dessa lever nog i mänskligt utanförskap. Jag vet vuxna som aldrig lärt sig tala, än mindre läsa. Bankonto spelar ingen roll om...
-
1Då var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
WWFD svarade i tråden Humorhörnan ....Skulle kanske passa bättre efter jul och nyår men ...
-
WWFD svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.X - Mörrum Jag skulle absolut banka ut en riktigt trevlig schnitzel. Så mycket trevligare än att lägga den där sliskiga plastskivan...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Mumsar på svarta Malin vid lägerelden