blackarrow blackarrow skrev:
Jag tvivlar inte, det kan vara svårt... Skulle man inte "bara" kunna ändra ljusstyrka eller rent av bold textfont?

Sen finns ju även Androids funktioner för att dra ner intensiteten automatiskt Map omgivningens ljud och läggdagsläget för lite softare , blekgult vitt.

[bild]

Både Dark Mode och läggdagsläge är väl ingen höjdare... när Android mobilen går över i läggdagsläge, så försvinner de sista nyanserna i Notiser i Appen.

Tyvärr blir ett screenshot korrekt så jag kan inte visa hur det ser ut på min skärm.

Jag använder iaf Dark Mode med automatisk minskad intensitet, men utan läggdags läge i "sängläge". 👍
tveksamt tveksamt skrev:
Feedback till efter semestern:
Nyansskillnaden på bakgrunden mellan TS inlägg och övriga är väldigt liten i mörkt läge, det skulle nog må bra av en lite större skillnad. ”TS” flaggan finns förstås, men den syns ju bara om det är ett kort inlägg och man tänker på det, styrkan i bakgrundsskillnaden är just att det alltid syns tycker jag.
[bild]
Jag vet inte om ni har sett. Men sedan igår är det större skillnad på trådskaparens inlägg än andras.

Och större skillnad på olästa och lästa notiser.

• IMG_1747.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_1746.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
pacman42 och 1 till
  • Laddar…
Nu ser man skillnad på läst och oläst. (Tänker att Notis knappen är highlighted när man väljer notiser, och då drar nya och gamla olästa notiser lite åt samma håll).

Har på provat mörkt tema både med och utan nattljus i Android appen.
👍

Tyvärr vägrar min iPad mörkt tema.🤷‍♂️

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.