Senaste aktiviteten
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag tror jag talar för alla när jag uttrycker min besvikelse. Vad hände med teglet!? -
JDu har inte funderat på en toppmatad maskin? De brukar vara 40 cm breda. Och är dessutom lätta att hantera. Man behöver inte krypa ner...
-
JJonas928 svarade i tråden Liten Elektrolux Frontmatad tvättmaskin EWC 1350.Det du säger är altså skrot om det inte är en sladd till värmeelementet ?
-
BFick prioritera annat men nu är det äntligen instaplat och det underlättade med att lyssna på nyheterna om de kommande elpriserna i...
-
Aandersda gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Allt är klart så ni sossar kan sitta på händerna och inte göra någonting. Det blir 1500 MW i Ringhals på redan fattade beslut...
-
Appendix gillade Stefan Ns inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Exakt 0% att du ska få nånting alls. -
Appendix gillade uselesss inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Punkterad ångspärr ger inte kalldrag. Låter mer som en dålig reparation i största allmänhet. Men för att klassas som "dolt fel" enligt... -
Appendix gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall... -
KKane svarade i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Så vad vill du uppnå med en "dolt fel process"? Noll kronor i ersättning?
-
MMartin Lundmark svarade i tråden Batteri utan solceller, hur ska man tänka?.Hej djac I hur stor grad det elnät till våra villor som bara är byggda för en effektriktning kan klara inmatad eleffekt det får vi se...
-
Ddanchr svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Svar: Mörrum Jag hade gjort familjens favorit, köttfärsås med fint hackad sofrito i!
-
BJag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop...
-
PSå fina katter!! Salvia har vandrat över regnbågsbron sedan länge men hon älskade Animal cops på den nivån att jag blev lite orolig...
-
BHåller med! Försöker alltid få till ett besök på byggvaruhuset, Holmbergs och Mattssons. Väldigt mycket bättre sortiment än Bauhaus...
-
PJag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.X. Mörrum Jag skulle laga helstekt Entrecote med egengjord friterad pommes, rödvinssky, bearnaise och en fräsch tomatsallad till.
-
BengtH svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 344 andra personer (89%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" -
BBjörnUlf svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Jag är säker på att det är vattenledningen, elröret ligger bredvid. Bra, då har jag något att hänvisa till. Vi har inte avtalat något...
-
MS-JA 3523 har ju ett fördelaktigt pris när Jua har rea men installationen tillkommer alltid. Man ser att det är en liten modell när man...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Ja det är bra , den nu mer traditionella trappuppgången är mycket sämre att spränga och nån besiktning eller riskanalys görs sällan heller. -
Farstatjej90 svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 343 andra personer (90%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" Alldeles för... -
Spikbjörn svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Och även någon slags tröskel för att vara "politiker". Jag upplever att de flesta är rätt mycket opportunister som inte vågar stå för... -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Eftersom jag är äldre så nej. Jag kommer inte att bo på ett boende. Jag vill ha god mat, kött från bonden och en god champagne eller en...