Senaste aktiviteten
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nej och för dem gäller andra måttstockar, se bara på den enhetschef med vänstersympatier som arbetar på socialtjänsten i Göteborg och...
-
YJag tycker man kan kräva mer av en trådstart än "kolla här" och en länk till en halvtimmes video. Oavsett ämne.
-
MathiasS svarade i tråden Allt om motorcykeln.Jag tror det funkar ungefär såhär. Plötsligt är det något besiktningsföretag som prickas för att man inte gjort ditten eller datten, och... -
Hheimlaga svarade i tråden Borra i stål.Jag har borrat 24 eller 25mm hål med handhållen maskin i tjock plåt. Jag tror det var 16 eller 20 mm plåt. Det gick bra men det skall...
-
EJa, det finns sådana som är precis som "den där plastbiten som man sätter tumstocken" och som är låsbar. Jag har en i metall, tror jag...
-
björnuf svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Ja man blir ju lite orolig ,tack för svar -
YGör man? https://lagen.nu/1998:488#K9P2S1
-
Hheimlaga svarade i tråden Vad heter hammaren?.Absolut inte. "glashammaren" som man stiftar fönster med är helt annorlunda. Den där fungerar inte alls för ändamålet. Det där är en...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Smörrebröd utanför Jönköping -
HStifthammare, användes ofta av tapetserare. Alltså vid möbelklädsel
-
HTapetserare på svenska = en person som klär om möbler
-
HKanske när man klär om stolar?
-
PJag kör grävmaskin i Skåne och om inte någonting hindrar det lägger vi vattenledning på 1,2m och går vi mycket grundare än så isolerar...
-
VVille_Vessla svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det lär väl bero var kiosken är belägen, vi hade ca 1km dit. Inte ens på 70-talet fick jag gå dit själv som 5-åring och vad jag minns...
-
YVi som stör oss klagar inte alltid, så det finns ett mörkertal, men jag tycker också det är ett ofog med artiklar som är omskrivningar...
-
YHur stort behöver egentligen ett sommarhus vara? Hundra kvadrat? Tvåhundra? Danska Saga Space Architects hävdar att det räcker med 35...
-
HFolk kan vara så himla knäppa. Tycker synd om er. Jag skulle montera upp lite skivor mot hans sida för att skydda. Att beträda hans mark...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja man kan ju räkna galet men detta blir mer galet i kvadrat. (Hoppas pacman inte räknar något i jobbet). Batterikostnad kan man slå ut...
-
BFast nu ger jag upp för ikväll
-
KIntressant tråd med mycket bra tips även om tråden är gammal. Jag byggde en mall för att få till bågarna.
-
HJag var väl ovanligt lyckligt lottad då eftersom jag kunde göra vad jag ville med de pengar jag hade. Låter ganska hemskt att en...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Lidl säljer ut elektriska ogräsbrännare för en hundring styck Den går även att använda som en vanlig varmluftspistol och ett antal...