Senaste aktiviteten
-
DDilato svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Med 25A abbonemang Eon syd kostar bara abbonemang, överföring och energiskatt (alla inkl moms) 1515 kr vilket blir 2,81 kr/ kWh. Lägger...
-
Redaktionen skapade tråden Familjen får plats på 35 kvadrat – och har ändå bastu i forumet Artikelkommentarer.Hur stort behöver egentligen ett sommarhus vara? Hundra kvadrat? Tvåhundra? Danska Saga Space Architects hävdar att det räcker med 35... -
SSune i Blekinge svarade i tråden Hur kan Nordsjö färg vara så dyrt?.Jag har bara kollat Bauhaus och byggmax Sverige och Norge finns säker fler ställen att jämföra
-
alm82 svarade i tråden Hur felsöker man doft/känsla av "gammalt" i ett rum?.Gissar på dålig ventilation ihop med gamalt byggmaterial. Plastmatta på golv, kanske gammal tretex/masonit i väggar m.m.. Vi har en... -
BVi som stör oss klagar inte alltid, så det finns ett mörkertal, men jag tycker också det är ett ofog med artiklar som är omskrivningar...
-
WÄr detta godkänt att ha bakom endast gipsskiva? Det ska senare monteras blandare och takdusch. Bör jag komplettera med kortlingar nånstans?
-
alm82 svarade i tråden Diskmaskin, felkod E:15. Ikea inbyggd, hur kommer jag åt sensorn?.Jag hade samma fel på min bosch, fick dock göra det två gånger eftersom jag hade sönder packningen första gången. Handskar... -
TTrollskidan gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag tror inte det är omöjligt! Min står såhär nu (och motsäger vad manualen säger) och det fungerar bra! Jag hade testat att göra...
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Är det någon som har gamla D-mark så byter jag till svenska kronor.
-
DEtt cafe på Köpednhamns huvudbanegård tar gladeligen Euro kontant men växel ges i danska kronor. I Sverige tycker många cafeägare och...
-
D"He, he tänker jag. Ni skulle bara veta 😉." Då är det alltså extremcentrism? 😉
-
Ggaidin svarade i tråden Humorhörnan ....
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Ett cafe på Köpednhamns huvudbanegård tar gladeligen Euro kontant men växel ges i danska kronor. I Sverige tycker många cafeägare och...
-
Aatomlab svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Försökte ni medvetet pricka in topparna? Hade 2,07/kwh ink allt. SE3
-
THar man en sådan verksamhet lönar det sig att också kunna ta betalt i Euro och då ha växel i den valutan.
-
DDilato blev ledsen av Tomture61s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Senaste elräkningen för 538 kwh kostade totalt för alla utgifter ang el 3:25 / kwh 😵 WTF händer i detta land ......
-
DDet är delvis sant att det är svårstoppat men fler och fler länder börja nu tilldela nät efter vilka värden som skapas och då hamnar...