Senaste aktiviteten
-
DDilato skrattade åt pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sitter man med två elbilar, badtunna, direktverkande el, då drar det snabbt iväg om elpriset blir högt. Edit: kan inte riktigt glömma...
-
Llbgu svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nej, jag tänkte snarare att de som gillar vänsterprogg antagligen till stor del ingår i gruppen som gillar att någon hoppar upp på...
-
DDu kör verkligen skruvade exempel. Givetvis skulle man ha en gräns på belopp där man måste acceptera kontanter. Men du tolkar det som...
-
Tomture61 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Senaste elräkningen för 538 kwh kostade totalt för alla utgifter ang el 3:25 / kwh 😵 WTF händer i detta land ...... -
TDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Plattsättaren visste inte att man kan ta bort härdat fogbruk med saltsyra, som murarna gör. Man anlitar hantverkarfirmor för man tror...
-
han.kan svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Jag kommer nog att rösta på centerpartiet för att få en motvikt mot miljöpartiet och vänstern, ser ingen anledning till att hålla det... -
DDilato svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Har man en sådan verksamhet lönar det sig att också kunna ta betalt i Euro och då ha växel i den valutan.
-
DJa du har rätt, i detta land accepterar vi alla inskränkningar i vår frihet som stat, banker och myndigheter gör😉
-
DEller om man är beredd att faktiskt stjäla varorna eller inte, vilket är vad Heimlaga hotade med.
-
DDen stora skillnaden är beslutsamheten, stor skillnad mellan en finne och en svenne men du kan ju försöka😂
-
DOm jag kommer till en butik som bara vill ha betalt med kontanter, får jag då ta mina varor och gå och hänvisa till att jag vill betala...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Från vems synvinkel?🙃
-
DNär jag var i Sverige och en butik krävde betalt med Swish vilket jag som finländsk medborgare inte har tillgång till enligt reglerna då...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Du kör verkligen skruvade exempel. Givetvis skulle man ha en gräns på belopp där man måste acceptera kontanter. Men du tolkar det som...
-
Ee-Flex förvånades av Friggebod.nets inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Har man braskamin kan man dryga ut veden med eget pappersavfall istället för att köra det till återvinningsstationen där...
-
DÄven vid en superinflation är utländska kontanter det enda gångbara. Även är kan Jugoslavien tjäna som exempel, även Zimbabwe, Venezuela...
-
EDet tjatas då hela tiden om elpriset.... Inte vet jag men för mig är det då inte spotpriset på el som gör räkningen hög i alla fall...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.diket är så rakt så
-
MDenna kombination tycker jag är riktigt snygg. Grå fasad, gräddvita foder och fönster i engelskt rött.
-
PProdigys svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?."He, he tänker jag. Ni skulle bara veta 😉." Då är det alltså extremcentrism? 😉
-
SDet enda politiska jag såg där var information om vad som kommer. ”För oss är bostadspolitiken den viktigaste frågan och vi kommer...
-
Ggaidin svarade i tråden Humorhörnan ....