Senaste aktiviteten
-
Mmaria01 svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.dom flesta här bryr sig inte om att man gör en rewrites bara 2 stycken medlemar som klagar hela tiden på det
-
Sfinns det speciella regler kring brandlarm? Tex hur mycket får den vara synlig, hur ska man bunta fast den, får den ligga öppet på...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Förr fluktuerade inte elpriset i någon större grad utan låg stabilt på en rimlig nivå. Man kan tänka sig olika lösningar till exempel...
-
alm82 svarade i tråden Infällt CEE: vilken dosa?.Den där är nog för panelmontage Här är som kanske skulle fungera... -
LInsåg att jag tänkte utan att skriva ut det postningen ovan: Toaletter bör inte öppna mot kök så den placeringen fungerar inte. Du...
-
Llbgu svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Du verkade påstå att det inte handlade om lobbyarbete. Men eftersom du tydligen är inne på att elbranschen använder sig av lobbying så...
-
Mmaria01 gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och...
-
MÄNTLIGEN kan man andas ut. ja tillochmed ett BLÅS UT 🤣😅😜🥳 Men tror dock att majoriteten av befolkningen tänker på Blåsut vid Globen i...
-
TJag har en FM Mattsson duschblandare med en duschslang i vår tvättstuga. Jag vill byta ut slangen till en pip + nippel (röd pil) som jag...
-
mexitegel svarade i tråden Tips på pelarborr, bordsmodell?.Lite beroende på hur stora arbetsstycken du vill kunna jobba med, men vill du ha en arbetskompis för livet så satsa på en begagnad... -
N:D Njae inte riktigt. Det blir nästan aldrig det. När man gör saker man inte är van vid så har verkligheten alltid en ofin vana att...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,55%, Handelsbanken, 2 000 000, 3 månader (rörlig) ..." durrhandtag har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på... -
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Jag måste nog erkänna att jag har trott att alla dagar är IPA-dagar. Men det kanske bara är lokalt 🤔🥰 Men, vem är jag att inte...
-
WWirre740 gillade Johannes W. E. Erikssons inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Miniprojekt: kapat upp och "borstat" grillspett av rostfritt plattjärn. 55 cm långa, 2 cm breda. De outsägligt smala spetten som säljs...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.Jag menar att man behöver inte uppmuntra till det genom att ha wifi i ridhuset. Idag finns det nog bara en AP, och då för boningshuset... -
GGulketchup svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Kompressor finns ju redan, GKO18V-51? Men du måste syfta på något annat? 😯
-
Shimopa svarade i tråden Papp- och limrester från linoleummatta på trägolv.Tack för snabbt svar, det stämmer vi kommer ändå behöva hyra slip men du tror inte att limmet kommer klibba fast på slippappret... -
HKlart det är samma. Det enda som skiljer är att det är annan pressgjuten aluminium, annan formsprutad plast, annan elektronik och annan...
-
BKan säga så här iaf. Av mina trädgårdsverktyg som går på batteri så drar trimmern och häcksaxen ingenting, men blåsen drar energi som en...
-
WEn lite fläskigare 18V borrhammare, GBH 28. Har GBH 18 sen innan, och denna blir nog ett toppenkomplement till de större hålen och...
-
WBlev en ny spikpistol. Har haft många men denna kommer jag nog behålla ett tag😅
-
SSvampe svarade i tråden Wifi till gården?.Du skulle bli förvånad över hur många som gör just det, i alla fall häromkring och gärna när de rider längs trafikerade vägar... Nu vet...
-
HTouché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm...
-
mexitegel svarade i tråden Papp- och limrester från linoleummatta på trägolv.Välkommen hit! Enklast är troligen att slipa, ni behöver ju ändå slipa innan ni ska måla. Så åk till närmsta hyrfirma och hyr en... -
G18V/230V fläkt på väg ut på marknaden.