4 004 105 läst ·
19 021 svar
4004k läst
19,0k svar
Dagens verktygsinköp!
På @Robert-san01 inrådan tog jag en slatt FK mellan cyklonens botten där det satt en liten kedja och drog till ett vattenrör. Efter nån timme trasslade jag in mig i makramét av FK, elsladdar och damsugarslangar och höll på slå mig halvt fördärvad så då plockade jag bort jordningen. Dock inte märkt någon direkt statisk elektricitet utan.FreQa skrev:
Testkörd!
Den fungerade bra. Inget damm i dammsugaren och i och med att filtret inte satts igen håller den en jämn sugförmåga. Även om man får dra på ett mindre tåg så är cyklonen stadig och följsam och dammsugaren följer lydigt med.
Den statistiska elektriciteten märks när håren på underarmarna rör sig men det får man kanske leva med.
Frågade för några veckor sedan om rundstav i dimensionen 55-60 mm. Fick ett pris på 400:-/lpm + frakt
Så, jag köpte 70x70 stolpe, hyvlade kanterna så den blev åttakantig och så svarvning och slipning på det. Jodå, det funkar för mina behov...
Så, jag köpte 70x70 stolpe, hyvlade kanterna så den blev åttakantig och så svarvning och slipning på det. Jodå, det funkar för mina behov...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En lite fläskigare 18V borrhammare, GBH 28. Har GBH 18 sen innan, och denna blir nog ett toppenkomplement till de större hålen och bilning. Känns inte tung eller klumpig med 5.5 ah batteri i. Lite trevliga långborr och mejslar också, 18 mm till flexrör, 26 mm till RiR och 6 mm sökborr.
Blev en GKO 18V-51 med. Hade farhågor om ljudnivån men blev mycket positivt överraskad, känns som mindre dB än specat. Smidig pjäs på under 10 kg.
Blev en GKO 18V-51 med. Hade farhågor om ljudnivån men blev mycket positivt överraskad, känns som mindre dB än specat. Smidig pjäs på under 10 kg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 396 inlägg
Sorry, skulle lagt in länk men missade visst detZ z_bumbi skrev:
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B0DQNHBGVZ