Senaste aktiviteten
-
Aatomlab svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Utveckla gärna vad som är bra för Sverige med höga elpriser för dess invånare?
-
NNissegandhi svarade i tråden Fjädrar car in garageport.Crawford porten har haft sådana tidigare vet ej om de har sådana nu.
-
Fel av Åke svarade i tråden Fjädrar car in garageport.Är det inget du eller/och tillsammans med nån kompis kan byta? annars nån smed/montagefirma el. dylikt. https://skillab.se/sv/s?q=Car-in -
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag som är man, har 38 i längd och typ 44 i bredd har inte lätt att hitta skor. Får oftast köpa 40/41 och dra åt snörena extra hårt så... -
LLiljeros svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Som tjänstebilsförare kan jag faktiskt inte se hur man motiverar hybrid/bensinbilar längre. Typiska bilar i detta segmentet är ungefär...
-
Lexington svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Ser att jag var lite otydlig i min fråga, jag är alltså ute efter varianten som som har 230 Ø klinga! 125 Ø har jag redan! -
GTill bevattningen där vi tar externt vatten hade vi samma bekymmer så vi pumpade upp till en öppen IBC och sen en pumpautomat som tog ur...
-
GHjälper inte med hydrofor när vattentrycket är lågt. Som redan föreslagits, skaffa en stor tank som fylls på mha flottör. Använd sen...
-
MMonterat hjul på blivande arbetsbänk/mft. Rullar bra, och även om det är ganska enkelt att justera lär den stå på hjulen för det mesta...
-
VVasken skapade tråden Fjädrar car in garageport i forumet Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass.Vet att det är långt på övertid och man borde köpa ny port, MEN: Vet någon hur man får tag i nya fjädrar? Och firma som kan byta dem?
-
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Dags att hyra in den ukrainska säkerhetstjänsten kanske? 😎 -
Ddjanlov svarade i tråden Wifi till gården?.Axis
-
Ddjanlov gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Åter till ämnet, den billiga Scheppac-roboten för endast 995 kr. Igår levererade postisen den klippare jag beställde i söndags kväll så...
-
DJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
MMin nilfisk är bättre men inte mera prisvärd, tror inte du kan få något bättre för pengarna. Bra med tillbehör och inga direkta fwl...
-
SBlev ett stopp och lite handel och ett snack med Smelly 🙂 Nu lite chark i popup tältet Fanns då.grönmögelost i kylen när vi var dit...
-
SJag har svarvat en reservdel till grabbens RC. Började som en m4 stoppskruv men är kapad till 9.8mm med en 2.35mm slät del. För den...
-
Kkardborren gillade jdanielss inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Behöver inte gräva ner slingan. Tar bara ett par veckor så är den borta. Och ifall man vill justera är den ändå svår att få upp. Kul...
-
SGrejade lite med en skyddskåpa över kabelhärvan till motorn... Kapade lite kort, så jag fick fylla i... Såhär blir det;
-
Ssblixten svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.De flesta här vill ha låga elpriser. Jag tänker tvärtom. Så länge Sverige exporterar stor andel el kommer jag som Svensk och boende i...
-
Jjhall gillade Christofes inlägg i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Vårt hus är från 1965. Vi la ny avloppsstam för 10 år sedan. Vi grävde samtidig fram ingående vatten , vilket var koppar, det kändes...
-
pjgb svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ja jag tänkte ju bygga en dator för att spela nya GTA när det släpss. Men i och med att AI-maffian köper allt som tillverkas så är det... -
PJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
HFråga försäkringsbolaget om lov innan man parkerar sin bil i sin lada? Nej tack.