4 570 840 läst ·
14 752 svar
4571k läst
14,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jag beställde och hämtade i butik. Det kom först igår så det kanske tar några dagar till?C Chokladmonster skrev:
Mitt sågbord kom till slut. Hade två leveransförsök som aldrig gjordes, fick sms från airmee att om jag inte fått leverans efter 4 dagar skulle jag kontakta bauhaus, efter 4 dagar levererades det plötsligt oanmält.
Lite sugen på en ny kap-såg från Skil nu, kanske det som är mening (?) då sågbordet var tillverkat i april, så knappast något gammalt lager. Har en gammal proofy-såg som jag fått ärva från en släkting. Sågen är rätt ok men där är lite glapp i sidled så den kapar gärna nån millimeter hit och dit på längden. Annars är det mest det medföljande bordet som varit skröpligt vilket ju löste sig nu.
Lite sugen på en ny kap-såg från Skil nu, kanske det som är mening (?) då sågbordet var tillverkat i april, så knappast något gammalt lager. Har en gammal proofy-såg som jag fått ärva från en släkting. Sågen är rätt ok men där är lite glapp i sidled så den kapar gärna nån millimeter hit och dit på längden. Annars är det mest det medföljande bordet som varit skröpligt vilket ju löste sig nu.
Passar perfekt på kapex 60/120!
passar perfekt på kapex 60/120C Chokladmonster skrev:Mitt sågbord kom till slut. Hade två leveransförsök som aldrig gjordes, fick sms från airmee att om jag inte fått leverans efter 4 dagar skulle jag kontakta bauhaus, efter 4 dagar levererades det plötsligt oanmält.
Har du tips på bra pris på kapex? Vilket är syftet med denna tråden.H Hasselnot skrev:
Övriga diskussioner om diverse transportföretags (o)förmåga att leverera, Skilsågarnas vara eller icke vara, eller antal batterier i larm kan med fördel tas i trådar lämpade för det. Alternativt om ni är osäkra, diskussionstråden om dagens verktygsinköp. Passar betydligt bättre än en tipstråd.