C Chokladmonster skrev:
Är det någon som fått sitt bord? Jag beställde ett men leveransen har blivit uppskjuten gång på gång, misstänker att jag snart blir erbjuden återbetalning men det är ju bordet jag vill ha.
Fick det. Fast jag beställde när det kostade 500

H
C Chokladmonster skrev:
Är det någon som fått sitt bord? Jag beställde ett men leveransen har blivit uppskjuten gång på gång, misstänker att jag snart blir erbjuden återbetalning men det är ju bordet jag vill ha.
Fock det

C Chokladmonster skrev:
Jag beställde och hämtade i butik. Det kom först igår så det kanske tar några dagar till?

• Gilla
greiseknoue
  • Laddar…
Hämtade ut mitt i torsdags

C Chokladmonster skrev:
Jag fick mitt i onsdags

Mitt sågbord kom till slut. Hade två leveransförsök som aldrig gjordes, fick sms från airmee att om jag inte fått leverans efter 4 dagar skulle jag kontakta bauhaus, efter 4 dagar levererades det plötsligt oanmält.

Lite sugen på en ny kap-såg från Skil nu, kanske det som är mening (?) då sågbordet var tillverkat i april, så knappast något gammalt lager. Har en gammal proofy-såg som jag fått ärva från en släkting. Sågen är rätt ok men där är lite glapp i sidled så den kapar gärna nån millimeter hit och dit på längden. Annars är det mest det medföljande bordet som varit skröpligt vilket ju löste sig nu.

• Gilla
sillan
  • Laddar…
H
Passar perfekt på kapex 60/120!
C Chokladmonster skrev:
Mitt sågbord kom till slut. Hade två leveransförsök som aldrig gjordes, fick sms från airmee att om jag inte fått leverans efter 4 dagar skulle jag kontakta bauhaus, efter 4 dagar levererades det plötsligt oanmält.

Lite sugen på en ny kap-såg från Skil nu, kanske det som är mening (?) då sågbordet var tillverkat i april, så knappast något gammalt lager. Har en gammal proofy-såg som jag fått ärva från en släkting. Sågen är rätt ok men där är lite glapp i sidled så den kapar gärna nån millimeter hit och dit på längden. Annars är det mest det medföljande bordet som varit skröpligt vilket ju löste sig nu.
passar perfekt på kapex 60/120

K
H Hasselnot skrev:
Passar perfekt på kapex 60/120!

passar perfekt på kapex 60/120
Har du tips på bra pris på kapex? Vilket är syftet med denna tråden.

Övriga diskussioner om diverse transportföretags (o)förmåga att leverera, Skilsågarnas vara eller icke vara, eller antal batterier i larm kan med fördel tas i trådar lämpade för det. Alternativt om ni är osäkra, diskussionstråden om dagens verktygsinköp. Passar betydligt bättre än en tipstråd.

• Gilla
Big builder och 16 till
  • Laddar…
14% på allt på cuttingtools.se

Inte så man trillar av stolen... Men jag har bara bra erfarenheter av CMT klingor och frässtål och ser dom sällan på rea.

• Gilla
FatherMike
  • Laddar…
X xyz-saft skrev:
Även bra pris på Dewalt grovdammsugare.
[länk]
Någon som testat den?

N Nilsson12 skrev:
Någon som testat den?
Jag har den. Har visserligen ingen annan att jämföra med, men tycker att den har fungerat bra till det jag har haft den till (städa bilen, kopplad till diverse verktyg, suga upp vatten).

AXS
N Nilsson12 skrev:
Någon som testat den?
Min nilfisk är bättre men inte mera prisvärd, tror inte du kan få något bättre för pengarna.

Bra med tillbehör och inga direkta fwl hittade under dagens städning.

• Gilla
Manhunter
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Min nilfisk är bättre men inte mera prisvärd, tror inte du kan få något bättre för pengarna.

Bra med tillbehör och inga direkta fwl hittade under dagens städning.
Då är alltså 999 kr ett bra pris för den? Vi behöver en grovdammsugare till renoveringen av stugan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.