Senaste aktiviteten
-
ZZodde svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hemberg har sällan koll, inte ens när han skriver om börs. Han gör grova förenklingar/generaliseringar för att nå ut till den breda...
-
LLexos450 svarade i tråden Får inte tillbaka låskolven.Dörren är stängd. Har fått klättra in via ett fönster för att demontera vredet. Jag har lyft dörren åt alla håll… Kan det ha gått sönder...
-
AAC79 svarade i tråden Gardena Sileno - Den enda stora tråden.Om inte guidekabeln är väldigt lång hade jag bara börjat dra upp den, oftast går den av när du kommer till det stället där problemet är...
-
DHåller på med ett badrum. Väggarna blir ca 126mm tjocka (kakel+Gips+15mm plywood+70 regel+gips). Har köpt en 118 karm, öppna utåt. Som...
-
ATack för tips, det viset sig att det lyste grönt när jag gjorde en fejk-slinga. Nu blir det felsökning av guidekabeln...
-
DHar en lådcykel av äldre modell utan el! Däcken har länge varit jäkligt risiga så idag fick jag tummen ur och bytte dessa Nästa...
-
CPersonligen hade jag köpt en Luba 2 3000X , mycket snyggare med 40cm klippbredd och dubbla tallrikar med 12 rakblad. AWD är också...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Är man riktigt stor har man många banker. Tror nog alla börsnoterade bolag har ivartfall 3 av 4 svenska storbanker plus några utländska...
-
BDå så mycket som är alldeles för dåligt gjort har jag mycket svårt för att kunna tro att "Din" firma ens vet om hur man ska göra rätt...
-
LNja ordet "bult" kommer ifrån engelskans "bolt". Du får hoppa tbx till medeltiden och då fanns inte företaget du pratar om 😆 Så länge...
-
SSaelen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jadu, siffran 500 var så överdriven att jag trodde det framgick att det var ironi. Men OK, lycka till med 45 sekunder på Ziklo eller...
-
SSimonstahl svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Personligen hade jag köpt en Luba 2 3000X , mycket snyggare med 40cm klippbredd och dubbla tallrikar med 12 rakblad. AWD är också...
-
FFestlund svarade i tråden Tro inte att Klarna hjälper dig vid tvist..Jag är av samma erfarenhet, men med tanke på mängden transaktioner och pengar det hanteras via Klarna så är jag övertygad att det finns...
-
FDom gångerna jag har haft problem via klarna har dom alltid pausat betalningen och inväntat MITT svar innan dom agerat. Så på den...
-
FMan kan ju ha samma batterisystem som till övriga elverktyg vilket gör att batterierna används mer frekvent, iaf i mitt fall.
-
FredrikR svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Man kan ju ha samma batterisystem som till övriga elverktyg vilket gör att batterierna används mer frekvent, iaf i mitt fall. -
stinajohansson svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Tack för feedback! Och ja, justerbara hade ju varit ett bättre val. Kan det gå att rädda med fler reglar och fler plintar, det är ju... -
GGerdis123 svarade i tråden Nimly Pro - fjäderbyte.Hej. Vi försöker byta fjädern men lyckas inte. Du har inte möjlighet att kontakta mig
-
Ffusion svarade i tråden Vad händer med mina plommon?.Resultatet av ferrimonfällan, bytte klisterark och doftämne idag. Ingen aning om resultatet är bra eller dåligt. Trist nog verkar...
-
Jag kör med 19 mm notfräs från Jula. Det blir perfekt passning med plåt och slang, ungefär samma motstånd när man trampar ned slangen... -
ODet är ingen bult, det är en skruv 😉
-
UUllhass gillade David_Berglunds inlägg i tråden Vajerberäkning - hru mycket kan en spänd vajer belastas?.Har oxå ett linbaneprojekt på G och lyfter en gammal tråd eftersom den innehöll lite relevanta tankebanor. Jag klurar på att bygga en...
-
IIncinerator svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Jag har en del Meec grejer och köpte både häcksax och ogrästrimmer i deras system och är mycket nöjd, min häck är Oxel.
-
CWORX WR305E såldes nyss med tak och kantklippare för 5.999 kr på flera olika ställen...
-
CHar en Yuka mini 800 och den klarar fint att klippa 4 områden. Mellan dem kör den på grusgången eller en brant slänt.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Senaste iterationen av min custom D-fence Jag har höga förväntningar på denna, samma snubbe har gjort denna Galet att 3D...