Senaste aktiviteten
-
FFrida Rosén svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer. 2. Det viktiga är sällskapet och samtalet. Allt i ett på grillen som får sköta sig själv, för mer tid för samtal.
-
delux svarade i tråden Den stora öltråden!.Vad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra. -
MBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
BHej. Någon som vet vad kraven är på utstick av över och underbleck vid nybyggnation? Jag kommer få 13mm utstick på underbleck från...
-
MMathiasFr svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Litet kök med mycket prylar och apparater så allt måste tas tillvara. En litet bit väggyta som inte var kaklad.
-
CChefred svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Har fått några förslag av en säljare. Mammotion Yuka 2 mini 800 Segway Navimow H500E Någon som har erfarenhet av dessa?
-
Zz_bumbi svarade i tråden Häckoxbär hård beskäring.Vår har repat sig. Jag tog bort 1,5 m på bredden på vissa ställen. Sen kapade jag rent i några håligheter samt i en lucka efter ett träd...
-
ADet är enklast att få den snygg om du låter den börja om men den klarar såklart att du tar det i omgångar. Du kan göra det som en...
-
TTrevlig en varm dag som denna.
-
TEfter regn kommer solsken
-
TNågra av mina Midsommarbira…som intogs växelvis med Snapsarna samt Drinkar/ Cava/Vitt & Rött vin👌
-
AUppdatering. Både blåregnet och klättervildvinet tar sig fint.
-
JJohnKlint svarade i tråden Byta köksblandare på denna bänk.Ok, kan man då byta till en annan blandare av nyare modell?!
-
ENu fattar jag!! Karmen kan gå innanför teglet då passar ju en ny dörr perfekt !!
-
Aajn82 svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Rent krasst brukar väl priserna på boende öka tills man för orten gängse inkomsternivåer precis klarar av att hålla normal...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Du menar att anläggningen inte slits av att den används? Du kan väl istället med egna ord svara på vad då är som driver...
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag uppfattade att du menade en körning till Arlanda och elbilen står i Upplands Väsby och dieselbilen i city där även kunden som skulle...
-
XBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
GGson81 svarade i tråden Hur styra äldre Luftvärmepump från mobilen?.Funkar det bra. Funderar själv på tapo då jag kör kameror därifrån. Kan man sätta igång luftvärmepumpen från mobilen och ändra grader?
-
MDe flesta av oss får väl säga YEEEEEEESSSS! Om midsommaraftonens väder, varmt långt in nu på kvällen. Efter sill och grillad oxfile tog...
-
Jiji svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Hej, vi har precis samma problem. Du kommer möjligen inte ihåg vad vad kylen och frysen heter, de jag tittar på är så himla djupa. -
R”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
mexitegel gillade TypRätts inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Som norrlänningarna brukar säga, ”det är synd om stockholmarna.” -
Jag köpte en rejäl borrhammare på Jula för 500 på kampanj. Den är ofta på kampanj. Den har borrat många hål i granitberg. när min...