171 127 läst ·
1 703 svar
171k läst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
Kanske nån ny uppfinning av bromsar på lastbilar, det är ju modernt att försöka uppfinna hjulet igen. Problem på klassiska bromsar på en lastbil brukar göra att den inte går att rubba ur fläcken, inte rulla fritt.svesse84 skrev:
Eller nått slarv när chassiet byggts om till sopbil.
Eller som du säger.
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Yeeeess och Heja mig!
Igår var jag och en massa andra personer på konsert på Nationalarenan, alltså Strawberry arena som den råkar heta för stunden.
Inte så konstigt kanske men jag lider av GAD och sen tycker jag det är jättekul att boka saker "framöver" och när det närmar sig så får jag värsta paniken, vet inte hur många konsert- och andra biljetter jag köpt och inte utnyttjat. Tyvärr.
Men igår var det ta mej fasiken hur bra som helst, ett favoritband och 4,5 elgitarrer av 5. Nästan tre timmars spelning också av huvudattraktionen, Foo Fighters.
Åtminstone en annan Byggahusare var där @JSten
Visst är vi ändå lite (lite) lika, jag och Vrålet? Om jag sjöng/skrek med? Självklart! Varför annars gå på konsert?
Igår var jag och en massa andra personer på konsert på Nationalarenan, alltså Strawberry arena som den råkar heta för stunden.
Inte så konstigt kanske men jag lider av GAD och sen tycker jag det är jättekul att boka saker "framöver" och när det närmar sig så får jag värsta paniken, vet inte hur många konsert- och andra biljetter jag köpt och inte utnyttjat. Tyvärr.
Men igår var det ta mej fasiken hur bra som helst, ett favoritband och 4,5 elgitarrer av 5. Nästan tre timmars spelning också av huvudattraktionen, Foo Fighters.
Visst är vi ändå lite (lite) lika, jag och Vrålet? Om jag sjöng/skrek med? Självklart! Varför annars gå på konsert?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det var en riktigt bra konsert, och glad för din skull att du tog dig ditMaria T skrev:
Yeeeess och Heja mig!
[bild][bild]
Tredje gången jag ser dem och de levererar alltid, Daves energi och Pats eviga lende slår aldrig fel. Då jag var med på Ullevi 2015 så visste jag redan innan att det inte skulle bli den mest minnesvärda konserten med dem, men oavsett var det en riktigt bra konsert!
Om några veckor är det dags för Strawberry igen, då blir det SOAD, yeeessss!
Tack ❤️J JSten skrev:Det var en riktigt bra konsert, och glad för din skull att du tog dig dit
Tredje gången jag ser dem och de levererar alltid, Daves energi och Pats eviga lende slår aldrig fel. Då jag var med på Ullevi 2015 så visste jag redan innan att det inte skulle bli den mest minnesvärda konserten med dem, men oavsett var det en riktigt bra konsert!
Om några veckor är det dags för Strawberry igen, då blir det SOAD, yeeessss!
Ja, det var mycket energi, så glad att det blev av. Har sett dem en gång tidigare, dock inte den minnesvärda (!) konserten i Göteborg för elva år sen.
Bra val där, SOAD, den funderade jag på men insåg det skulle krocka med annat, hoppas du får en toppenbra upplevelse.
Min nästa bokade konsert är Duran Duran 😀har haft "Girls on film" som ringsignal på mobilen sen 2010.
Och ack så fel du hade, svårt att glömma en konsert där huvudpersonen för kvällen ramlar av scenen, bryter benet och ändå fortsätter.J JSten skrev:
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden