Senaste aktiviteten
-
MMartinP666 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Är det bara jag som upplever att klipparen fungerar mycket sämre efter senaste uppdateringen? Tidigare har den förvisso stannat en del...
-
Aaent svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Tror det är huset på bild här.
-
Swamp svarade i tråden Projekt baddamm.Jag har inte glömt bort varesig dammen eller pjojekttråden... Men det har varit så otroligt mycket annat. Jag lägger ca 30 minuter på... -
TToveJohannaS skapade tråden Fylla ut hörn i dörröppning? Betongvägg i forumet Byggmaterial & Byggteknik.Renoverar ytskikten i lägenheten och ska även göra nåt åt öppningarna. Det sitter nån typ av dörromfattning vari foder i plast varit...
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.OK, jag har nog bara trott (ev hört) att det skulle vara förmånligt skattemässigt. -
Fast det är ju i te särskilt förmånligt skattemässigt. Jag tror snarare att det rör sig om godhetssignalering av folk som trots det inte... -
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Inhandlade en R40 backventil och ersatte den tidigare R30 på samma placering. Nu fungerar allt som det ska. -
Jjohnny27 svarade i tråden Matchande duschblandare.Toppen, då väljer jag bara någon av dem! Tack för hjälpen och trevlig midsommar :)
-
DFrån min erfarenhet så kan en och samma typ av maskin med samma specifikationer och kvalitet i samma härad variera mellan exempelvis...
-
SågspånPappspikEternit gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Blåklockor, rosor och den första blomman på doftschersminen för i år. Inom några dagar kommer den vara översållad med tiotusentals... -
SågspånPappspikEternit gillade Kakelugnen566s inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Rosenhallon Jasmin -
RHej alla, Jag står inför frågan om man kan slipa ner cirka 1–3 cm av en betongklack/förhöjning som löper längs med de bärande...
-
snillethans1 svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Skall du få någon form av luftevakuering att fungera med den brunns/pumptypen så bör du ha en rörstump spikrakt uppåt från utloppet på... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fast det är ju i te särskilt förmånligt skattemässigt. Jag tror snarare att det rör sig om godhetssignalering av folk som trots det inte... -
GZinkvitt används för att begränsa påväxt, men det går inte att ha hur mkt zinkvitt som helst. Zinkvitt är ett pigment som gör...
-
GDet är inget konstigt med 2 millimeter på listen. Men tapeten måste vätas först (non woven är styv) och hållas intill hörnet så att...
-
GJag är erkänt värdelös på att tapetsera, jag överlämnar det ofta till andra. MEN, även jag skulle göra det snyggare än det där (även om...
-
UUlf Peter gillade Kaskens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Fiber är lika självklart som vatten. avlopp och el.... En fastighet utan möjlighet till fiberuppkoppling skulle vara totalt intressant...
-
UUlf Peter gillade uselesss inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Lurö skärgård....
-
Finnpucko gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...