Senaste aktiviteten
-
BBo Berglund svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Denna verkar prisvärd men jag undrar hur strålens form är? Jag har en JAPE tryckspruta från Bauhaus som jag flyttar fram och tillbaka...
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Är det inte så att en stor del av nyförsäljningen av hybrider är företagsleasing/företagsbilar, där hybrid väljs pga det lägre... -
Kkarlmb svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Herregud, då kan man ju i nte campa nere vid stranden!
-
SSilverskägg svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Tack för bra svar! :) Håller helt med, borde satt fördelaren direkt under och bara vikit in all slang direkt. Och som du säger borde...
-
Mathildatiger skrattade åt Kakelugnen566s inlägg i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!. -
HNej. Jobbet bör reklameras. Anlita en firma som sysslar med tätskikt på tak. Borde gå att googla fram. All form av papp som säljs på...
-
LDet gör jag i stort sett. Jag beställer matvaror (och lite annat ibland) från ICA på postorder. ICA levererar hem till mig. Man det är...
-
Dr Benz svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Blev fel. -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det! Det roliga är också att hybrider verkar sälja i Sverige ändå vill inte bilaffärer knappt betala nåt för dessa. Köpte min... -
BRosenhallon Jasmin
-
LNämn en produkt du använder som bara finns hos vissa svenska banker..?
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Ett annat alternativ är att lägga dit dräneringsrännor men då lägga de rakt över körbanan, kanske på två ställen? Risken är väl dock att...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Blåklockor, rosor och den första blomman på doftschersminen för i år. Inom några dagar kommer den vara översållad med tiotusentals...
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag har bett Per att göra det. -
ATycker att en lönnkrog i midsommar är mera spännande.
-
Hharra gillade Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Tack för svar, jag har inte en ordentlig bombering. Min tanke är att i de spåren som jag vi lägger ned dräneringsrören i ska återfyllas...
-
Nötegårdsgubben gillade hempularens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Tycker uppfiften låter konstig. Om man tänker sig att banker inte brukar acceptera att du lånar mer än 4,5 x årslönen (brutto). Och... -
Rroli gillade Pysslarns inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bara nyfiken, när det dyker upp sådana här annonser som uppenbart är bedrägliga, klagar/påpekar ni detta till Google då? //Ronnie
-
Zz_bumbi svarade i tråden Parkera obromsad släpvagn i sluttning.Ska du dra släpet upp till en vägg och koppla i en kula blir det trångt, du måste också vända släpet två gånger per användning. En plint...
-
ASpringorna mellan bräderna är rörelsemån som måste finnas så att brädorna kan krympa och svälla i storlek på bredden med...
-
MJag tycker att min Mammotion Luba 2 mini AWD 1000 är en fantastisk klippare. Samtidigt tycker jag att den är total värdelös. Det beror...