Senaste aktiviteten
-
Fast det är ju i te särskilt förmånligt skattemässigt. Jag tror snarare att det rör sig om godhetssignalering av folk som trots det inte... -
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Inhandlade en R40 backventil och ersatte den tidigare R30 på samma placering. Nu fungerar allt som det ska. -
Jjohnny27 svarade i tråden Matchande duschblandare.Toppen, då väljer jag bara någon av dem! Tack för hjälpen och trevlig midsommar :)
-
DFrån min erfarenhet så kan en och samma typ av maskin med samma specifikationer och kvalitet i samma härad variera mellan exempelvis...
-
SågspånPappspikEternit gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Blåklockor, rosor och den första blomman på doftschersminen för i år. Inom några dagar kommer den vara översållad med tiotusentals... -
SågspånPappspikEternit gillade Kakelugnen566s inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Rosenhallon Jasmin -
RHej alla, Jag står inför frågan om man kan slipa ner cirka 1–3 cm av en betongklack/förhöjning som löper längs med de bärande...
-
snillethans1 svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Skall du få någon form av luftevakuering att fungera med den brunns/pumptypen så bör du ha en rörstump spikrakt uppåt från utloppet på... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fast det är ju i te särskilt förmånligt skattemässigt. Jag tror snarare att det rör sig om godhetssignalering av folk som trots det inte... -
GZinkvitt används för att begränsa påväxt, men det går inte att ha hur mkt zinkvitt som helst. Zinkvitt är ett pigment som gör...
-
GDet är inget konstigt med 2 millimeter på listen. Men tapeten måste vätas först (non woven är styv) och hållas intill hörnet så att...
-
GJag är erkänt värdelös på att tapetsera, jag överlämnar det ofta till andra. MEN, även jag skulle göra det snyggare än det där (även om...
-
UUlf Peter gillade Kaskens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Fiber är lika självklart som vatten. avlopp och el.... En fastighet utan möjlighet till fiberuppkoppling skulle vara totalt intressant...
-
UUlf Peter gillade uselesss inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Lurö skärgård....
-
Finnpucko gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns... -
BBo Berglund svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Denna verkar prisvärd men jag undrar hur strålens form är? Jag har en JAPE tryckspruta från Bauhaus som jag flyttar fram och tillbaka...
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Är det inte så att en stor del av nyförsäljningen av hybrider är företagsleasing/företagsbilar, där hybrid väljs pga det lägre... -
Kkarlmb svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Herregud, då kan man ju i nte campa nere vid stranden!
-
SSilverskägg svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Tack för bra svar! :) Håller helt med, borde satt fördelaren direkt under och bara vikit in all slang direkt. Och som du säger borde...
-
Mathildatiger skrattade åt Kakelugnen566s inlägg i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!. -
HNej. Jobbet bör reklameras. Anlita en firma som sysslar med tätskikt på tak. Borde gå att googla fram. All form av papp som säljs på...
-
LDet gör jag i stort sett. Jag beställer matvaror (och lite annat ibland) från ICA på postorder. ICA levererar hem till mig. Man det är...
-
Dr Benz svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Blev fel. -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det! Det roliga är också att hybrider verkar sälja i Sverige ändå vill inte bilaffärer knappt betala nåt för dessa. Köpte min...