Senaste aktiviteten
-
BRosenhallon Jasmin
-
LNämn en produkt du använder som bara finns hos vissa svenska banker..?
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Ett annat alternativ är att lägga dit dräneringsrännor men då lägga de rakt över körbanan, kanske på två ställen? Risken är väl dock att...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Blåklockor, rosor och den första blomman på doftschersminen för i år. Inom några dagar kommer den vara översållad med tiotusentals...
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag har bett Per att göra det. -
ATycker att en lönnkrog i midsommar är mera spännande.
-
Hharra gillade Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Tack för svar, jag har inte en ordentlig bombering. Min tanke är att i de spåren som jag vi lägger ned dräneringsrören i ska återfyllas...
-
Nötegårdsgubben gillade hempularens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Tycker uppfiften låter konstig. Om man tänker sig att banker inte brukar acceptera att du lånar mer än 4,5 x årslönen (brutto). Och... -
Rroli gillade Pysslarns inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bara nyfiken, när det dyker upp sådana här annonser som uppenbart är bedrägliga, klagar/påpekar ni detta till Google då? //Ronnie
-
Zz_bumbi svarade i tråden Parkera obromsad släpvagn i sluttning.Ska du dra släpet upp till en vägg och koppla i en kula blir det trångt, du måste också vända släpet två gånger per användning. En plint...
-
ASpringorna mellan bräderna är rörelsemån som måste finnas så att brädorna kan krympa och svälla i storlek på bredden med...
-
MJag tycker att min Mammotion Luba 2 mini AWD 1000 är en fantastisk klippare. Samtidigt tycker jag att den är total värdelös. Det beror...
-
JVi köpte en badtunna för exakt 10 år sedan. Byggde samtidigt en bastu. Vi har använt främst tunnan riktigt mycket och det har varit ett...
-
ARosenhallon Jasmin
-
JNu är det säkert dags för somliga att påbörja bygge av spabad/terasspool. Så tänkte lägga upp mitt bygge förra våren/sommaren då det ev...
-
DDortmunder DAB gillade Discomans inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Tänk vilket tur man har med grannar som inte är ute efter att bråka jämnt
-
DDortmunder DAB gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Juridiskt spelar det väl ingen roll, men logiskt är det rätt konstigt att flytta till ett villaområde med uppväxta träd på tomterna...
-
DDortmunder DAB gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Slutar att vara en sån jäkla Ove, flyttar till lägenhet, tar några djupa andetag, skaffar sig riktiga problem?
-
DDortmunder DAB gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Det är inte mycket arbete för att få ha grönska runt sig stora delar av året, något som studier visat är bra för välbefinnandet. I...