Senaste aktiviteten
-
JVi köpte en badtunna för exakt 10 år sedan. Byggde samtidigt en bastu. Vi har använt främst tunnan riktigt mycket och det har varit ett...
-
ARosenhallon Jasmin
-
JNu är det säkert dags för somliga att påbörja bygge av spabad/terasspool. Så tänkte lägga upp mitt bygge förra våren/sommaren då det ev...
-
DDortmunder DAB gillade Discomans inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Tänk vilket tur man har med grannar som inte är ute efter att bråka jämnt
-
DDortmunder DAB gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Juridiskt spelar det väl ingen roll, men logiskt är det rätt konstigt att flytta till ett villaområde med uppväxta träd på tomterna...
-
DDortmunder DAB gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Slutar att vara en sån jäkla Ove, flyttar till lägenhet, tar några djupa andetag, skaffar sig riktiga problem?
-
DDortmunder DAB gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Det är inte mycket arbete för att få ha grönska runt sig stora delar av året, något som studier visat är bra för välbefinnandet. I...
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Inlägg #17 skrev jag "Själv har jag trots arbete med gatsten under 4 decennier enbart "kommit på" olika flexibla hårdfogar och betong."... -
GJag skulle påstå att det krävs ännu mer för att bevisa vad någon faktiskt insåg. 😉
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Är hyfsat övertygad om att gode Broder Daniel inte ens gjort någon stensättning utan enbart Killgissar. -
AAntagligen svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Behöver det vara så besvärligt? Jag tänker att varje person som deltar fysiskt på stämman prickas av mot fastigheten denne tillhör och...
-
Huddingebo svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Funkar inte iom att effekt/strömförbrukningen varierar. -
BHo ho ho.. fick sällskap ute! 😳👍
-
BBengtByggare32 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nordnet och Avanza har ett tak på 50% av bostadens värde vad det gäller bolån. Så visst, optiskt ser det billigt ut men med endast 50%...
-
ONja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
WWeimik svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Det jag menar är att företaget som står för parkeringsappen bara är betalningsförmedlare. Det är ägaren av parkeringsplatsen som till...
-
WGenerellt sett bör man undvika offertsidor, det är sällan de bästa hantverkarna som raggar kunder den vägen 😥.
-
JJormen gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
AKolla Landshypotek för bolån. Ingen förhandling, bra ränta som sätts i förhållande till belåningsgrad
-
Aansgar46 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vad är KYC?