Senaste aktiviteten
-
LHej! Har fastnat när min röris skulle installera en noro vattenburen handdukstork. Förutsättningarna är att jag har vatettes v6 blå...
-
LGAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
HHawkai svarade i tråden Erfarenhet VW Nya Passat e-hybrid 2024.Kommer ni åt motsvarande funktioner i appen? Jag kan t.ex inte aktivera laddning manuellt om bilen bilen är inställd på att "Ladda under...
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Tack för svar, kanske måste förtydliga att backen är en brant grusväg/nedfart. Den är nygjord och består av packad 0/18 eller 0/36.
-
TTummenMittIFoten gillade Cecilia Thibblins inlägg i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Nu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
JJobbo333 svarade i tråden Få bort motorolja från sten/asfalt!.Tack så mycket!
-
PProdigys svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Låter mer som att du skulle behöva stabilisera ytan med något, tex släntgräs eller makadam.
-
O svarade i tråden Måla/ta bort gammal färg på köksluckor.Det finns firmor som sprutmålar köksluckor. Det är en bra ide att kontakta några sådana. De vet vad som krävs av underarbetet och kan ge... -
Alfredo svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Men kanske lönnt? Och när ni trodde att nivån inte kunde sjunka lägre klev @Alfredo in i diskussionen och motbevisade er alla. -
Eelmont svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Spisplattor av fabrikatet Ego är väl det närmaste original man kan komma, dom har varit med i leken i "alla tider".
-
SHej. Håller på att bygga om i vårt gamla gästhus/bastu/tvättstuga. Nu ska det bli gästhus med badrum och litet kök och...
-
O svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Är de som nya efter 43 år lär de lätt klara 43 år till. Om man utgår från att de var som nya för 43 år sedan. -
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vi pratade med en trädgårdsmästare som sa att det går fint att odla ca 4 meter från bädden och en annan sak att man aldrig skall odla...
-
Pjosk75 svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Om det är en infiltrationsbädd i marken så tvivlar jag på att den påverkar jorden ovanför, och det som odlas i den, på något sätt alls... -
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....What air defense doing? -
O svarade i tråden Parkettgolv - betong.Den fungerar som ång och fuktspärr. Så det är bara att lägga foam och parkett direkt på där det finns plastmatta. Vad står det i... -
JVi bygger till och om vårt hus och lägger vattenburen golvvärme i ca 40 av 120 kvm. I ett litet förråd i nya delen kommer fördelaren...
-
JJohanHagberg svarade i tråden Avluft på taket låter mycket.Nä bara isolering, fick det nyss omgjort och det var ett jäkla krångel att få till det så vet inte om jag vågar rota med det igen. Röret...
-
Eerix0n svarade i tråden Parkettgolv - betong.Nån av dom här kanske...