Senaste aktiviteten
-
HInte bara i hyresrätter, du ser det även på slott och herresäten. Det är ingen genväg, slarv eller fusk utan tvärtom ett extra moment...
-
HMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
HOm väggen är krokig och sockeln därmed får olika avstånd till väggen, blir det inte alltid så snyggt att täcka mellanrummet med bara en...
-
HBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
HOm du ser dig omkring inser du i så fall att de flesta som tapetserar är dårar. Detta är som redan sagts inget onormalt, utan det...
-
FFel på antennen, så det fick bli en ny har har för mig! Nu minns jag inte exakt men du kan trycka in någon kod och se hur den hittat...
-
F”Det skulle visa sig vara en korrekt analys. På måndagen kom hovrättens beslut: Den övre instansen slår fast att det relevanta är vilket...
-
Xxxargs svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Hur lyckas du övertyga kommunen om detta att den inte behöver slamsugas - hos mig är det 1 ggr per år oavsett lösning, fast med min last...
-
Ffusion svarade i tråden Vad ser ni på?.Har kollat på Danslärarens återkomst ikväll, inte första gången , men alltid lika bra 👍
-
KKanelbullen123 svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Strålande tackar! Det ska jag komma ihåg. Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren. Det är nederländska makita som kör...
-
Ffribygg svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Isåfall föreslår jag att ni kikar på Alnarp Cleaneater istället, det är inte billigt eller arbetsfritt men du behöver inte slamsugning...
-
SLägger lite före och efter här med. När vi gjorde köket var vi tvungna att göra om den gamla tvättstugan och gästtoalett till ett större...
-
JJohanHagberg svarade i tråden Avluft på taket låter mycket.Jag har en Nibe S-735, den kanske har det? Är det resonans som går att få bort kanske? Låter dock även om kompressorn är av. Är själva...
-
PMycket bra suris, som vanligt från Elmeleven. 🍻
-
PTrevlig Black IPA, rostad och fruktig med lite kaffeton. Fin kombo som innehåller mycket om man grottar ned sig. I vilket fall så...
-
PTyp men denna.
-
CChentin svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Ganska värdelös kampanj med tanke på att XGT säljer så dåligt i Sverige. Både 2024 och 2025 var kampanjerna betydligt bättre. Förra...
-
Ffribygg svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..rå linolja och krita, färgat pigment till önskad kulör. blanda gärna i en ziplockpåse
-
JPTS svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Sommaren är bra men vintern är inte katastrof för vi köper runt 3.000 kWh om året.. -
RRäknenisse svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..Inte helt onödigt i de fall då det faktiskt passar att göra det. Men inte heller helt nödvändigt. Så i ett fall som ert där det...