517 838 läst ·
2 647 svar
518k läst
2,6k svar
Makita-klubben (för nördar)
https://www.makitaredemption.eu/se/svrakt09 skrev:
XGT 40V med smart batteriteknik för proffs. Köp kampanjprodukter för minst 8999:- ex moms på ett och samma kvitto och få ett batteri på köpet. Två batterier ingår vid köp för minst 17 998 kr exkl. moms osv.
Ganska värdelös kampanj med tanke på att XGT säljer så dåligt i Sverige.M maglin skrev:
Både 2024 och 2025 var kampanjerna betydligt bättre.
Förra året köpte jag en stångsåg och en blås för 5 500:- ex. moms och fick två 4040F-batterier.
Hade tänkt uppgradera några grejer under årets container tour men det får vänta.
Strålande tackar! Det ska jag komma ihåg.rakt09 skrev:
Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren.
Det är nederländska makita som kör en kampanj.
https://www.makita.nl/product-campagne/feel-the-energy-gratis-xgt-bl4040f-accu-1.html
För varje €450 ex moms så får man med ett 4040f, typ alla verktyg är med i kampanjen jämfört med den svenska otroligt dåliga kampanjen.
Jag handlade på toolnation, brukar vara hyfsade priser men man ska inte ha bråttom. Leveranserna är 1-2 veckor
Är det någon här som har koll på när HS014 dyker upp i Sverige? Ser att folk längre upp i tråden går och suktar på en liten behändig rackare.
Gjorde du något special för att få kampanjbatterierna skeppade till Sverige? Jag tror forwardingfirmorna ogärna hanterar batterier och att Makita kan vilja ha holländsk adress?K Kanelbullen123 skrev:Strålande tackar! Det ska jag komma ihåg.
Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren.
Det är nederländska makita som kör en kampanj.
[länk]
För varje €450 ex moms så får man med ett 4040f, typ alla verktyg är med i kampanjen jämfört med den svenska otroligt dåliga kampanjen.
Jag handlade på toolnation, brukar vara hyfsade priser men man ska inte ha bråttom. Leveranserna är 1-2 veckor
Enda undantaget jag hittar i reglerna är Irland som som inte skickar till inom eu.S Selleck skrev:
I övrigt tycker jag det verkar vara bland de bättre kampanjerna.
För några år sedan hade makita Sverige också någon helt okej om jag inte missminner mig.
Fick en bilmaskin på köpet en gång, och ett 4040f vid ett annat tillfälle.
Men årets var långt ifrån bra både i belopp och vilka verktyg som ingick
Klicka här för att svara