Senaste aktiviteten
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Ordagrant står det så här (personnamn ersatt med XX): "Det är uppenbart prisfel och XX bör ha förstått att varan inte borde finnas... -
TTommy12345302 svarade i tråden montera takbrygga.jag hade tänkt köpa en begagnad brygga,
-
TTommy12345302 svarade i tråden montera takbrygga.farmarskruv, har de sådan gummipackning på sig?
-
TTommy12345302 svarade i tråden montera takbrygga.inga problem, huset jag bor i har saknat takbrygga i 40 år men nu kom en besiktningsman förbi o menade på det minsan måste finnas en...
-
DDkvist svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.@Marlen Eskilsson Går det att få en länk till källan(rapporten) som artikeln är skriven på? :)
-
SHejsan! Vi har under våren installerat vattenburen golvvärme i en utbyggnad, slingorna borrades ner i källaren för att sätta upp...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fossilskatten, alltså koldioxidskatten är 3:27 per liter för bensin. Någon motsvarande skatt finns inte på el. Energiskatten är nu 70... -
Llbgu svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Det lär kunden tjäna massor på. Tidsåtgången att skicka en inköpslista till kunden är rimligtvis mycket lägre än den tiden det tar att...
-
HHarmagedon svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.De här är väldigt populära bland humlorna.
-
Intet svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ser den inte ut att ha en lång svans? -
SS.Björnsson svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Måste stegen vara av 2x2or ? Annars kan du ta rundstav i större dimension typ 25mm borra 10mm djup i sidorna på 2x2an och trä i stegen...
-
lars_stefan_axelsson gillade rolis inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Kan blåsa mycket där också.... -
HFakta är (lätt att kolla): Energiskatten på el är 36,0 öre /kWh Energiskatten på bensin är 7,8 öre /kWh Energiskatten på diesel är 8,5...
-
PBefintlig stuga är på plintgrund byggd 70-tal med tunna ytterväggar, antagligen 95mm. I det lilla badrummet (ca 1,5x2m) har det blivit...
-
Dan_Johansson svarade i tråden Tillverka plant "bord".Tja, något sånt här kanske; -
MHej! Vi tittar på att flytta från vår villa till en liten gård. Ett intressant objekt har kommit ut, men den har såklart sina...
-
LLiss-1 svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Då får man tala om för kunden vad dom ska köpa för mtrl och ta betalt för den tiden- var ligger då kundens förtjänst ?
-
HHarmagedon svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Jo, men det finns kanske en gräns för vanskötsel av en grönmatta också. Jag kan ha passerat den i år.
-
BFörstår inte hur du orkar, men jag applåderar att du gör det.
-
BHälsa dem att de får vända sig till en jurist! 😎
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Lokal sparbank säger du nu…? Du sa Swedbank tidigare …?.?.?.? Det finns ett 60-tal lokala och fristående sparbanker i Sverige som har...
-
B....och tillslut, 1 april faktiskt, så kom stålarna till mig. Seg process där det på ett magiskt sätt händer saker varje gång man...
-
L1997 var grejer rätt mycket mer analoga i jämförelse med idag med alla drivdon och smarta dimmers men absolut det är upp till var och...
-
EErole svarade i tråden Bygga ut källaren - Bila bort avsats på grunden.Okej tack alla, ni har övertygat mig. Sulan får vara kvar
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fakta är (lätt att kolla): Energiskatten på el är 36,0 öre /kWh Energiskatten på bensin är 7,8 öre /kWh Energiskatten på diesel är 8,5...