Senaste aktiviteten
-
Eetompau svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Länken fungerar. Du får först upp en "varningssida" att du nu lämnar byggahus.se när du klickar på länken, klicka sedan på länken till...
-
Eelmont svarade i tråden Vad behöver jag? Lyktstople och uttag i trädgård.Nu när du ska anlita en elektriker så ska du fråga honom om vad du ska skaffa. Och varför inte prata med honom och handla genom honom...
-
Ffalmark svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.ET-T skruv som skruvas 45° är ett betydligt bättre alternativ än vagnsbult. För skruv som skruvats 90° så kan man förenklat säga att det...
-
LLars3344 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag hade bundet i 5 år på 1.65 i ränta och nu fick jag 3.5 på 2 år. De drog alltså av 0.09 så det blev 3.5 %.
-
CHej igen Etompau, du lade in i ditt svar en länk till Electrolux där jag kan beställa service. Tyvärr fungerar inte länken. Skulle du...
-
HHar du betalat? Om inte avvakta med det.
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Vad behöver jag? Lyktstople och uttag i trädgård.Tumregelmässigt fungerar 2.5 mm². Det kan falla ifall du bor långt ut på landet med lång ledning till transformatorkiosken, men det ska... -
DDilato gillade Unikt namns inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Jungfrulig pet är billigare än återvunnen smutspet eftersom etan finns i överskott. Så länge världen tillverkar drivmedel från olja...
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Fräsning... Vilket var första gången. En polare sa, att det viktigaste var att ha en riktigt vass pinnfräs... Själva riggningen gick...
-
BBitterhetsakademin gillade Unikt namns inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Jungfrulig pet är billigare än återvunnen smutspet eftersom etan finns i överskott. Så länge världen tillverkar drivmedel från olja...
-
DJa det är säkert. Du får tillverka en skarvsladd av 30 meter RKK 0.75 mm² vilket ger ett spänningsfall på ca 10 V vid 1.6 kW (= 7 A). En...
-
SStaffan-N svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Gällande Lind så ska man tänka på honungsdagg och var som står under. Mindre bra över hus, bilar och växter med luddiga blad.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Blir nåt skumt när man lägger upp flera bilder.... Kan inte få till det. Därav dubletter.
-
Dalbotant gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
SSJW svarade i tråden En utmaning att få slangen tätt.Vad tror du att stryka silicon på innan jag lägger slangen?
-
KMiddag med kurs gänget på Blackstone Steakhouse. Egentillagad tonfisk och wannamei räkor på lavasten. Till detta bakad potatis, 2...
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje...
-
KBurger King blev det här till middag.. Provade deras nya kampanjburgare: " Gourmet Västerbottenost & ramslök " Förutom att min var...
-
NHan är bara lite blygsam i sin titel.😉 Som att säga att Wallenberg är hobbyekonom. https://www.byggahus.se/av/bo-siltberg
-
Tänkte köpa material till att sätta upp en lyktstople vid soptunnorna. En riktig elektriker kommer såklart göra inkopplingen men vill... -
KFärdig för i kväll🥵
-
KRealtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara.
-
Aaja7206 gillade Niclas Sjölunds inlägg i tråden Hur monteras kopplingsreglaget på en Klippo Excellent SH?.Tack!!