Hej, fick precis ihop det på min klippo excellent sh. Här är bilder på hur fjädrarna sattes tillbaka. Inte direkt världens bästa dokumentation men i alla fall bättre än inget och när klämt ihop det så funkade det som tänkt.

• Delar till en Klippo Excellent SH med återmonterade fjädrar, liggande på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand justerar fjäder på en Klippo Excellent SH-gräsklippare vid ett bord.
    Skapa konto
  • Del av maskindel för Klippo Excellent SH med fjädermontering.
    Skapa konto
  • Närbild på hur fjädrarna är monterade på en Klippo Excellent SH gräsklippares del.
    Skapa konto
  • Delar av gräsklipparmekanism från Klippo Excellent SH med nyinstallerade fjädrar, fotad på ett bord.
    Skapa konto
  • Fjädersystem på ett bord med en skruvmejsel i bakgrunden, illustrerar montering på en Klippo Excellent SH gräsklippare.
    Skapa konto
  • Fjädermontering för Klippo Excellent SH, detaljer av hur fjädrarna är placerade i plastkåpan.
    Skapa konto
  • Gilla
Flippomir
  • Laddar…
A aja7206 skrev:
Hej, fick precis ihop det på min klippo excellent sh. Här är bilder på hur fjädrarna sattes tillbaka. Inte direkt världens bästa dokumentation men i alla fall bättre än inget och när klämt ihop det så funkade det som tänkt.
Tack så jättemycket!
Efter att ha lagt 1-2 timmar på att få ihop det fick jag med dina bilder ihop det på 5 minuter.
Guld värt!

• Gilla
aja7206
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.