Senaste aktiviteten
-
BBästerortarn gillade uselesss inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag.
-
BBästerortarn skrattade åt Thomas_Blekinges inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Vem behöver fiber idag?
-
BBästerortarn gillade jonaseriks inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.240 000 kr för att ansluta fastigheten till VA, el, fiber och fjärrvärme är rena rean. Då det bara för VA är en kostnad på ca 200 000...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Räkna på hur lång sladd du behöver för 15 v spänningsfall Kanske kan köpa en rulle 100m och ställa bredvid maskinen? Behöver ju bara... -
DMyrket fokus på strantomter vid havet i attraktiva områden. Strandskyddet gäller hela landet och alla vatten. Har själv stött på...
-
Ppedrams svarade i tråden Alternativa värmekällor vid strömavbrott?.Bra genomgång, du har helt rätt i att kubikpriset på ved är en djungel och att man tjänar på att mäta i vedboden i stället för att lita...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Du klagar på hur jag citerar och citerar själv mig fel -
Farstatjej90 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Rör det sig om en takläggare som ägnar sig åt uppsökande verksamhet? Eller tog du första kontakten?🤔 -
blackarrow svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej då, jag bara kände på mig att du skulle gå bort dig total, igen. Med tanke på alla spydigheter som kommit från dig förr så är ligger... -
BSå därför anpassar man sig givetvis för att minimera störningar. Man ställer inte upp grillen precis vid gränsen när grannen har en stor...
-
yonna svarade i tråden Obehandlat massivt furugolv, ytbehandla eller ej?.Jag har obehandlat grangolv som endast såpskuras. Det bör såpas relativt frekvent de första åren, därefter vattentvättas golven och... -
DJag tycker regeringens förslag med ett nytt "strandlov" istället för ett strandskydd ser mycket bra ut. Klokt att göra en...
-
Noramasen svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Färdig för i kväll🥵 -
larssad svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Jag missade din första fråga, det var t.o.m. 2024. -
Bo.Siltberg svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Det finns alltså ingen svensk importör? Om den är tänkt att fungera på den svenska marknaden så måste den ju klara av vår spänning... -
DMan borde skicka ut detta förslag på remiss till en bunt kreativa bostadsutvecklare för att se vilka kryphål som regeringen nu tänker...
-
BBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
Bja eller så ser man till att hästskiten hamnar där inger stör sig på den, eller så får man ta att folk ogillar ens beteende och på olika...
-
larssad svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Hjärndött? Inte mer än ditt svar! Det var ett inspel som svar på att 500:- inte kan ge lönsamhet, vilket jag ifrågasätter, eller jag... -
KJa det var inga problem.
-
DAntar att du inte skyndat dig att betala fakturan?
-
BHästar är till allt utom nån promille ett fordon för nöje och lek inte ett primärt transportmedel som det var när vissa av dagens regler...
-
MAltan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
BFast det ÄR ju inte normalt idag, hästar på vägen är nåt mycket ovanligt i dagsläget. Men framförallt är hästar idag en hobby för...
-
BMin åsikt är att din argumentation om att något har varit "normalt i hundratals år" inte har någon större relevans för huruvida det är...