Senaste aktiviteten
-
DKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,96%, Swedbank, 1 300 000, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
DMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Vad sägs om att du läser inläggen i diskussionen. Det du citerar är inte det minsta otydligt, när man känner till context. Vi? Är du...
-
D”Byt inte bank! Skaffa en till” Det var en reklam för längesedan. Genial. Jag har nog 4 olika banker. En funderar jag på att avsluta...
-
CCeril svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Vi har också problem med parfym. Vanish har produkter märkta med 0%. De är parfymfria...
-
Per Eskilsson gillade Tingshusgatans inlägg i tråden Obehandlat massivt furugolv, ytbehandla eller ej?.Hej! Jag ska lägga nytt golv i hall och kök och funderar starkt på att köra på massivt trägolv. En lokal byggvarubutik säljer massivt... -
SSimpastisk svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Om man tänker på fysikens lagar här så är det absolut viktigaste att vatten inte kan tränga in ovanifrån på något sätt.. Man vill inte...
-
MVi gräver.... ny källarvägg och -trapp ska det bli.
-
MVem behöver fönster? Dagsljus inomhus är överskattat! Lite jobbigt att vara utan men förhoppningsvis har jag slipat och målat klart om...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Läs diskussionens ursprung, där du svarade mig. Du menar att smarta elmätare ute hos kunder ger ett starkare elnät, så låter det iaf...
-
MDel ett av staketet klart. Bygger en odlingslåda som matchar stilen.
-
THej! Jag ska lägga nytt golv i hall och kök och funderar starkt på att köra på massivt trägolv. En lokal byggvarubutik säljer massivt...