Senaste aktiviteten
-
Ffsn svarade i tråden Allt om bilen.Det är lättare att hitta vatten på Mars än att lokalisera den högtalaren.
-
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Jo iof men får såga till nya steg då, om jag ska kunna ha skruvmärken på samma ställen. Ja men det absolut inte uteslutet -
PJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
HHåbbe01 svarade i tråden frånluftsvärmepumpens utsläpp sker i krypgrunden.Udda lösning må jag säga, varmgrund är det inte då man skapar ett undertryck i en tät grund via fläkt och låter spillvärme från husets...
-
PJag hittade lite spillbitar från våra fönsterfoder. Också skapligt fint. Men virket kostade som om de vore guld.
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jag kan gära ha fel och ag är inte perfekt på svenska. Me jag bemödar mig att skriva så att de flesta förstår. Om man skriver begripligt...
-
Alfredo svarade i tråden Hur tar man emot en hantverkare?.Matberedare?!? -
Intet svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Det är inte för sent. Skruva isär. Jacka ur. Skuva ihop. Klart. -
FFru Uggla blev ledsen av maria01s inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.ja magistern att du orkar helt otrolig
-
MGör så här: Uppskatta hur mycket av arbetet ni avtalade om skulle göras som är klart. Säg t.ex. att det är 60%. Sen tar du den...
-
MFinns det någon motivering till att det tar över en arbetsdag per kvadratmeter stenläggning? Skickade man gubbarna på en tvåveckors...
-
MInstämmer, begär att få se dagbok på uppdraget. Troligen inser de själv hur orimligt det är då också.
-
Rrolfino svarade i tråden Hur är röret till takduschen fastsatt?.Jo visst har jag funderat och tänker att den risken finns, även om jag tömt hela systemet varje höst på samma sätt utan detta problem på...
-
Alfredo gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Nej, men det har inte med det här att göra i det här fallet. Lojaliteten kommer nämligen inte av utbetalningen som sådan utan av möjliga... -
MathiasS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Fan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade. -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Ja fräsa skulle man ju gjort! -
IOm du kollar så trollar hon villt i sina inlägg, hon vill bara visa hennes överlägsenhet gentemot fakta. Type kan bäst själv!
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, och? Det är fortfarande mamman som via sin gode man som sålt fastigheten. Det är fortfarande hon som gjort fel. -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Ja det skulle man gjort! -
Jjohnny27 svarade i tråden Möjligt att byta denna ventilationsfläkt till en mindre?.Då vet jag, stort tack för svaren!
-
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Ja verkar faktiskt som en enkel grej att kunna skruva in från insidan då. Hade drömt lite om att täcka varje steg med läderband, så då... -
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Bankerna brukar ju ha 6-9 % i direktavkastning. Köpte du swedbank för tre år sedan för 190kr aktien har du förutom uppgången till idag...
-
PSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
Intet svarade i tråden Hur är röret till takduschen fastsatt?.Du borde väl fundera först över varför det glidit isär över vintern. Frusit? -
Hhempularen svarade i tråden Laga klämring tenporärt.Går det inte att bara trycka ned ringen då? Annars om det är för så kort tid så skulle jag nog ta till en sådan fulreparation också...
-
BJag har anlitat en hantverkare som lagt asfaltspapp på vårt sommarstugetak då det gamla var väldigt dåligt. Jag hade inte möjlighet att...
-
RRöret som går upp till takduschen hade lossnat helt från omkastaren när jag kom tillbaka efter vinterstängning av stugan. Försökt att...