Senaste aktiviteten
-
BFyfan i helvete vad trist resultat....
-
KJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
BMan blir lite .... sugen ... :D
-
Mikael_L svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Man blir lite .... sugen ... :D -
Demmpa svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.10A kan du lungt sätta i. Troligen går det även att sätta i 16A. -
Hhempularen svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Jag kroknade på electrolux produkter i förra omgången vitvaror. Vi renoverade köket 2006. Kyl o frys fick vi byta ca 2016, kylen hade...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Förutom att det är förbannat granna maskiner är det en fröjd att se dom jobba. Och detta från någon som egentligen inte alls är...
-
KHmm…
-
Mmaria01 svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.du klagar på min stavning hela tiden men nu är du som har skrivit fel 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jag är en man
-
FredrikR svarade i tråden Humorhörnan .... -
BMan kan nästan bli lite…
-
Mmaria01 blev arg av Thomas_Blekinges inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Återigen obegripligt. Vad menar hon med att skatten går up? Synt med obegripligheten för hon har säkert något att bidra med.
-
JEfter att elbolaget har monterad en ny transformator har spänningen på 6 volt på nolledaren försvunnit, men spänningen på fasen ökat...
-
Maja.fr svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus. -
Middag med kurs gänget på Blackstone Steakhouse. Egentillagad tonfisk och wannamei räkor på lavasten. Till detta bakad potatis, 2... -
Eexklantig svarade i tråden Något angriper min ved.violapalimo77 skrev: Jag tror du drabbats av dödsur. Akta trägolvet
-
UKvällens fotbollsöl. Ännu en från längst bak på hyllan. Bäst före nästa vecka. God trots det.
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag klickade hem lite från Amazon idag.. Undrar om jag råkade få med hon? 🤔