Senaste aktiviteten
-
Ny knivdisk beställd 😳 -
Det är ett bra tips, det får nog bli så. Är den enkel att byta? -
Carl Wiberg gillade Johan Gunverths inlägg i tråden Hur enklast få ut skruven på Husqvarna automover….Knivdisken ser hårt sliten ut. En ny kostar runt 250:- och då löser du problemet också. -
NMen vad är det för nått?
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Försök inte förringa frekvensen. Nu får du halva forumet på dig. Tja, jag bara konstaterar vad som är billigast och var priserosionen...
-
delux svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Vi har planerat för en 80 cm häll. Vi var till Elgiganten och kollade på Electrolux motsvarighet fast 60 cm. Vi gillade verkligen den... -
CEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
Llerbol gillade maria01s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.fans inte träden där ni gick på visningen?
-
Ccotillion svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Bygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
NJag har denna samt gett bort ett antal. Funkar men jag hittade en annan variant i Helsingfors hösten 2024 som är suveränt bra PKIK 4.3...
-
JHej, håller på och förbereder för att gjuta en mindre betongplatta för en utbyggnad mot befintlig källargrund. Plattan blir ca...
-
BEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
nino svarade i tråden Allt om bilen.Nu lever Berlingon igen Det här var det som behövdes förutom en liten momentnyckel Kunde inte koda in spridaren, men man kunde köra... -
Hhempularen svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Eftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
PJag var på Malmstens vårutställning för ett tag sedan. Där fanns det hårdvaxolja på väldigt fina byggen för gesällprov. Både på det...
-
Pett hus med ren vedeldning eller olja osv har ju inte så tydlig toppförbrukning på el när det är kallast ute.. Många med bergvärme...
-
Upponer svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Tack för svar! Det är bättre info än både Eksjöhus och Entreprenören kommit med (ingen alls) på snart 4 månader. Tyvärr så för att... -
PBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! Det finns mycket bra med Amazon men webbsidan/appen är fan utformad av en färg/halvblind rövhatt utan "datorkörkort". Och...
-
Janneki svarade i tråden Villa från -69 totalrenovering.Hallå, hur har det gått med spabadet? Är du klar? -
Ffribygg svarade i tråden Alternativa värmekällor vid strömavbrott?.Kan du @polaris78 rentav erbjuda ved billigare än 1000kr m3s inkl allt? Många tar ju mindre för veden, men då är det nog svartapengar...
-
SågspånPappspikEternit gillade Fairlanes inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ok, jag tycker du verkar blockerad att ta in att andra kan ha andra åsikter... OK, det var ett bra förtydligande. 🙄 Har huvudmannen... -
KDet skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka...
-
Hhovapettson svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Bråka inte om frekvenserna, pojkar. Produktionen är bättre än någonsin - läs trådens rubrik. Häromdagen kostade det 1 öre, nu 94 enligt...
-
TAtt bygga en altan handlar inte bara om att den ska hålla. Jag tycker den ska kännas stum och inte svikta. Därför brukar jag...