D David__11 skrev:
Någon som har erfarenhet av inspektionskameran?
[bild]
Jag har en äldre variant.
den här typen är svår som fn att manövrera till den position där man vill kika då man inte kan vrida/vinkla själva kameran i änden när man lyckats lirka in kabeln till rätt position, kabeln är styv och man flyttar runt hela displayenheten man håller i för att kika i sidled. - Jag har tex försökt inspektera cylinderloppen i en utombordare men rätt värdelöst i detta. Jag såg bättre genom tändstifthålet utan kamera.
med den kunskapen hade jag idag inte köpt ett endoskop/boroskop med fast kamera, trots priset.

• Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
D David__11 skrev:
Någon som har erfarenhet av inspektionskameran?
[bild]
Jag har denna samt gett bort ett antal. Funkar men jag hittade en annan variant i Helsingfors hösten 2024 som är suveränt bra PKIK 4.3 A2. Problemet med Parkside är prylar med samma basnamn men olika suffix kan komma från olika källor och skilja i kvalitet. Min PKIK 4.3 A2 är mycket bättre än min Bosch GIC 120 C. Men just PKIK 4.3 A2 har jag inte sett i Sverge

• Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Jag har denna samt gett bort ett antal. Funkar men jag hittade en annan variant i Helsingfors hösten 2024 som är suveränt bra PKIK 4.3 A2. Problemet med Parkside är prylar med samma basnamn men olika suffix kan komma från olika källor och skilja i kvalitet. Min PKIK 4.3 A2 är mycket bättre än min Bosch GIC 120 C. Men just PKIK 4.3 A2 har jag inte sett i Sverge
https://www.byggahus.se/forum/threads/lidl-verktyg-denna-vecka.72018/page-385#post-5922253

• Gilla
David__11
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.