pacman42 #61 Allvetare · Västra Götaland · 25 561 inlägg idag 14:08 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 561 inlägg idag 14:08 #61 Hur får du barnen att hjälpa till?
stigen #62 Verktygstokig · Värmdö · 5 489 inlägg idag 14:16 stigen Verktygstokig Värmdö 5 489 inlägg idag 14:16 #62 Betalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man pengar förstår alla”
Betalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man pengar förstår alla”
pacman42 #63 Allvetare · Västra Götaland · 25 561 inlägg idag 14:20 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 561 inlägg idag 14:20 #63 stigen skrev: Betalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man pengar förstår alla” Då måste ju pengar vara ett problem för barnet till en början. Jag var nog för snäll med mina när de var i samma ålder.
stigen skrev: Betalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man pengar förstår alla” Då måste ju pengar vara ett problem för barnet till en början. Jag var nog för snäll med mina när de var i samma ålder.
Mikael_L #64 Medlem · 56 018 inlägg idag 20:42 Mikael_L Medlem 56 018 inlägg idag 20:42 #64 stigen skrev: När han kom till sista raden förstod han varför jag hade tjatat om noggrannhet, noggrannhet och dom sista stenarna gick att pressa ner. Imponerande! Hälsa grabben, från mig som faktiskt byggt ett helt hus själv, så är jag sjukt imponerad, hälsa att han är otroligt duktig!
stigen skrev: När han kom till sista raden förstod han varför jag hade tjatat om noggrannhet, noggrannhet och dom sista stenarna gick att pressa ner. Imponerande! Hälsa grabben, från mig som faktiskt byggt ett helt hus själv, så är jag sjukt imponerad, hälsa att han är otroligt duktig!