Senaste aktiviteten
-
Dan_Johansson svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Klassisk Klaravik..😂 -
Bbjorsi svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Det tar sig sa pyromanen, trodde den var bortom räddning
-
RDe står på sig att öppen area inte kräver tak ovan sen även att jag inte får göra ändringar på på byggdelar som är svartbygge oavsett om...
-
useless svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Man behöver väl inte testamentera nåt till sitt barn? -
IInsidersUnited svarade i tråden Dålig avrinning i köksavlopp.Löser 90% av alla stopp i vasken, och nästan alla brukar säga att det "säkert är ett stopp ute i gatan" när man frågar dom om dom ens...
-
FSläng skiten
-
FPeta och rensa ur skruvskallen. Ser ut att vara för nån typ av Bits.
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,60%, Handelsbanken, 2 000 000, 3 månader (rörlig) ..." durrhandtag har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på... -
I😀 Ropade in en låda med smått och gott till köket på en auktion en gång. Fick en låda med blandade allmoge saker på köpet. En av sakerna...
-
SScrangle svarade i tråden Dålig avrinning i köksavlopp.Okej! Vad gör jag om jag tycks ha stopp längre ned i systemet, frånsett att plocka isär och gräva upp ledningarna? Det är ett enskilt...
-
PProcessengine svarade i tråden Problem med Nordsjö One Door and window texh.Ingen i samhället säljer Alcro längre, det finns i princip bara Nordsjö här. Dessutom kan man nog förmoda att Alcro ändrat recepten...
-
Hemingway svarade i tråden Asfaltering hjälp, är detta vad man kan förvänta sig?.Inte helt oväntat att han kommer leta alla andra lösningar än att riva upp och göra om, för det är ju det dyraste alternativet och det... -
HHusMedHistoria svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Om gåvobrevet inte var komplett så kan man kanske se det som ett testamente och sonen skulle ha fått fastigheten i arv. Jag vet inte hur...
-
klaskarlsson svarade i tråden Olja golv utan slipa.Är golvet oljat så kanske det går att olja på bara med en lätt slipning, men är det behandlat på något annats ätt så måste man ner i... -
JohnBergq svarade i tråden Dålig avrinning i köksavlopp.Det är inte helt ovanligt på sommarstugor att det saknas en luftning som kan behövas. Det går att sätta in en vacuumventil under... -
De Stilj svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Det finns en begagnad EJCA Bandsåg BS500 till salu för 12000kr hos loppisen "Ta Till Vara" i Falun -
Intet svarade i tråden Fråga ang utförd elsanering i villa nätfrånskiljare.Ingen aning. Jag har inte letat. Ibland räcker det inte att leta tillräckligt. Vet vi inte var de eventuellt är undanstoppade kan man... -
useless svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Länsstyrelsen såg gåvobrevet som en "viljeyttring", inte en giltig överlåtelsehandling. -
SRenovering av Lamino från 1960-talet, med tygklädsel istället för fårskinn. Fick en gammal Lamino av min morfar. Stolen är från...
-
målarashton svarade i tråden Asfaltering hjälp, är detta vad man kan förvänta sig?.Nu har han varit här och tittat, förklaringen han ger är att man lagt med läggare och därför blir vissa fält slätare, för då är den mer... -
HHybro svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Och du har tilluft till bostaden ordnad? Det ska även alltid vara vatten i den stora fördjupningen. Är ett s k vattenlås.
-
Hhttps://www.biolaboratorium.com/products/natriumpercarbonat-5kg-biolaboratorium?srsltid=AfmBOoroMKaAeS0tOkBuc36-_AOrlkhBJlatJvDF5VNWFLEn0...
-
RTack. "Ni menar att altanen ovan anser sig utgöra "öppen area" men krävs det inte tak ovanför för att klassas som öppen area? Det är...
-
RRobbanstark svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. Min perfekta grillkväll i sommar är den där allt klaffar – grillen tänder direkt, köttet blir perfekt grillat och ingen...
-
WWestPete svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Jag gjorde samma sak, fast lite fulare med gersågen eftersom jag inte hade en fräs då. Alla sätt är tillåtna så länge det blir stabilt...
-
RRulleBulle gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Huvudet på spiken. Man får läsa PBL motsatsvis för att förstå vad som är tillåtet. Enbart det som kräver bygglov listas där, alltså i 9...
-
SBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...