MathiasS
55 937
Poäng
36 926
Medlem i
842
Startade trådar
6 jan 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MathiasS svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.Jag föreslår att du ringer till tillverkaren av flytspacklet, de brukar vara väldigt hjälpsamma. Jag antar att de säger att spacklet ska... -
MathiasS svarade i tråden Segt som klister i appen….Det verkar som alla mina problem försvunnit. Case closed. -
MathiasS svarade i tråden Test julgransfot – julgransfot bäst i test.jag trodde vi hade en julgransmatta som hade den funktionen, men den fungerade uppenbarligen inte..... -
MathiasS svarade i tråden Test julgransfot – julgransfot bäst i test.Lite oklart och svårt att se under granen. Stavparketten hade redan en skada just där så det blev varken bättre eller sämre av detta... -
MathiasS svarade i tråden Test julgransfot – julgransfot bäst i test.Min är nog lika gammal, kanske lite äldre. Den ertappade jag igår med att läcka, så nu står gran och fot i oljetråget från garaget som... -
MathiasS svarade i tråden Legionella i kallvattnet?.I mitt hur är det 25grader varmt en varm sommar. Dvs HELA huset ink vattenrör, isolering, trästomme osv, är 25grader. Är jag borta en... -
MathiasS svarade i tråden Segt som klister i appen….Ja en nyinstallerad app är märkbart snabbare i guit i alla knapptryckningar. Får köra lite mer för att se om jag också blivit av med de... -
MathiasS svarade i tråden Segt som klister i appen….Jag använder 3.10 men jag kan testa att installera om och se vad som händer, det tänkte jag inte på. -
MathiasS svarade i tråden Segt som klister i appen….Ok, men jag vill med bestämdhet hävda att den fördröjning jag upplever endast uppstår i appen, jag har inte märkt av det via browser på... -
MathiasS svarade i tråden Täta rördragning från källare med träskyddsbehandlat virke?.Lägg upp en bild. Och hur bred är glipan runt skyddsröret som du behöver täta? -
MathiasS svarade i tråden Segt som klister i appen….Är det bara jag alltså? Har fortfarande problem, inte hela tiden men regelbundet. -
MathiasS svarade i tråden Tele2 TV är ju inte "direktsänt"?.Det är väl den lösningen som kallas VR-glasögon iofs. Men en dutt lim är förstås billigare. -
MathiasS svarade i tråden Tele2 TV är ju inte "direktsänt"?.Jepp, det finns en speciell pall man kan köpa i utvalda butiker. Man ställer den jättenära tvn och sätter sig sedan på den. Därefter är... -
MathiasS svarade i tråden Tele2 TV är ju inte "direktsänt"?.Nu hittade jag ett exempel på när det spelar roll: Tittade på F1 träning 2 live idag, streamade pitlane, onboard, trackposition, timing... -
MathiasS svarade i tråden Quiz: Kan du lägga grund?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 174 andra personer (67%) som har gjort quizet "Kan du lägga grund?" -
MathiasS svarade i tråden 2G/3G stängs ner 2025.det finns, du vill bara inte betala vad en sådan kostar…. -
MathiasS svarade i tråden Vändzonsskylt med tilläggstavla.LTF och skyltning måste stämma överens för att den ska gälla. -
MathiasS svarade i tråden Vändzonsskylt med tilläggstavla.Alla lokala trafikföreskrifter når du online om du har gatuadressen -
MathiasS svarade i tråden Vändzonsskylt med tilläggstavla.Vad säger LTF? -
MathiasS svarade i tråden Återströmningsskydd till diskmaskin?.Ok, så med luftgap avser man luftgap som finns i maskinen - jag vet hur det ser ut då jag på tidigare maskiner fick rengöra dessa delar... -
MathiasS svarade i tråden Återströmningsskydd till diskmaskin?.Ja jag läste den när jag googlade, men den är ju rätt snurrig. Diskmaskinen är ju fast ansluten och ska då ha backventil, men för just... -
MathiasS svarade i tråden Använda spånsug för att få bort spån i bjälklag??.Min rek är fortfarande en snöskyffel och 240liters sopsäckar. Avsevärt mindre meck än att suga, har provat det också..... -
MathiasS svarade i tråden Irrationell rädsla för borrad brunn.Tänkte inte på det....
Bilder
Visa mer
MathiasS har laddat upp 1 094 bilder.
Filmer
MathiasS har laddat upp 8 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man