S
Småbrukaren: [citat] Smacka dit det idag, kört två maskiner och det håller tätt än så länge. Tack för tipset!
19 svar · 7,1k läst
·
H
Han Adolfsson: Det står i min otroligt felstavade text. Det är plasten som håller i plåten så in med mejsel och bend lös
12 svar · 6,7k läst
·
returen
returen: [citat] bara att byta kompressor så går den 20 år till eller köp en ny som går max 5år'
4 svar · 876 läst
E
Eggentini: Nu har den dock börja låta konstigt... då och då smäller de nå otroligt högt. Som en tigerbomb😬
17 svar · 1,9k läst
·
W
wixia: [citat] Det smakade inte salt och antog därför att det var kalk. Jag körde en runda med ättika och maskinen blev som ny! Stort tack!
3 svar · 1,7k läst
·
Alfredo
Alfredo: [citat] Det kan säkert vara båda delarna men vad som gäller för ett specifikt märke/serie/modell vågar jag inte gissa.
17 svar · 2,4k läst
K
Knicken.j: [citat] Jaa men nu snackar vi 😁 Ska kolla detta ikväll, återkommer. Tack för hjälpen 😊
10 svar · 1,7k läst
FrWa
FrWa: [citat] Hej! Vi går i samma tankar - hittade ni någon bra lösning? Mvh
1 svar · 1,0k läst
returen
returen: [citat] som vanligt på dessa -kretskortet du har väl garanti kvar? 5år på dessa! de håller iofs bara i 5 år men har du tur så
1 svar · 997 läst
returen
returen: [citat] är det en volvo eller saab? midea, acelik, hinsene, haier?
1 svar · 1,0k läst
M
MrSigge: [citat] Okej tack så mycket för svar! Ska pröva detta!
16 svar · 6,0k läst
·
BirgitS
BirgitS: [citat] Huvudsaken är att du har kommit fram till hur det är. Det borde mycket riktigt vara två faser anslutna till nuvarande häll men om du vill kolla så bryt ena säkringen och se hur hällen fungerar då och bryt sen den andra. Det brukar vara så att ena fasen är till vänstra sidan av hällen och den andra till högra sidan. Sen bör väl ena fasen gå till elektroniken så försvinner
12 svar · 1,1k läst
returen
returen: [citat] värmeelement eller termistor kan oxå vara reläet till värmen mät elementen mät termistorn byt reläet
1 svar · 429 läst
·
spikplanka
spikplanka: [citat] Frågan är dock vilken kunskapsnivå och verktyg du har tillgång till. Dvs antingen själv eller någon som kan komma fysiskt på plats och titta. Hade den varit hemma hos mig är väl risken att ugnen skruvats isär och blivit uppmätt.
24 svar · 5,0k läst
·
returen
returen: [citat] asko har alltid haft ventilen inne i maskinen även efter den blev kinesisk fast med sämre kvalitet
1 svar · 919 läst
·
E
Eggentini: [citat] https://www.byggahus.se/forum/threads/diskmaskin-borste-den-oevre-snurrar-ej.530098/
25 svar · 14,3k läst
·
U
UffeMalmis: [citat] Tack för svaret. Har letat men inte hittat någon liknande
2 svar · 763 läst
returen
returen: [citat] oljud i de lägre serierna som denna är oftast trumlager fel och en reparation överstiger priset för en helt ny maskin
6 svar · 3,5k läst
Bo.Siltberg
Bo.Siltberg: [citat] Just därför uppmanade jag att vi (kunder) ställer krav på handlarna. Visst, det är orimligt att distribuera tre varianter av en spis. Men handlarna kan montera den sladd som behövs. Idag ljuger de med prislappen. Det är inga problem att friskriva sig mot att kunden väljer "fel" stickpropp eller inte har sitt uttag i ordning. För 10 år sedan fungerade detta.
36 svar · 3,7k läst
·
returen
returen: [citat] kvantitet går aldrig i hand med kvalitet titta på midea eller electrolux tom whirlpool har blivit sämre sedan de kör med baraskit hur nu det var möjligt
6 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat]
15 svar · 2,0k läst
returen
15 svar · 2,0k läst
returen
returen: [citat] tyvärr är inte EU byxade att klara av detta mest för att de mutas av mammon, EU kan ge kina lägre tullar än medlemsstaterna EU kan ge lättnader för ukraina på bekostad för medlemsstaterna tex polen Mammon styr som alltid följ pengarna Ukraina är inte längre det mest korrupta landet i Europa utan det är EU parlamentet Ingen vill att vitvaror skall hålla aktieägarna måste
9 svar · 1,1k läst
returen
returen: [citat] skrammel kan vara is oxå tex om dränvattnet inte runnit ut tex om avloppet inte sitter rätt efter att man har haft den kalla modulen ute
20 svar · 2,7k läst
·
B
Bjelkan: Hej! Är på jakt efter en häll till köket som är under 60 cm bred, gärna max 50. Har hittat en del som är 30 cm med två kokzoner men det känns för lite. Har hittat en som är 40 cm bred med 3 zoner och den hade varit idealisk men den kostar 13 000 kr… Nån som har tips eller råd eller kunskap var det kan finnas till rimligare pris? Tackar på förhand!
0 svar · 601 läst
returen
returen: [citat] ja
14 svar · 1,3k läst
·
J
jonaserik: [citat] ???? Vad menas med den kommentarem. Inte en allt för dålig fråga.
13 svar · 3,6k läst
·
returen
returen: [citat] byt kretskortet
4 svar · 1,1k läst
·
13th Marine
13th Marine: [citat] Måste inte svälla för att vara dåliga dock. Är nyfiken på vad det annars skulle vara som ger upp på dem. 🤔
13 svar · 1,9k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.