Hej.
Lyckas inte få något vettigt svar utav support så gör ett test här om någon har samma produkter.
Köpte i veckan https://hemmy.se/kok/paketpris_kyl_frys/185-cm-hoga-paket/Bosch-KSV36BIEP-GSN36BIEP

Startade upp dom igår och har en fundering på hur larm funktionen fungerar.

På frysen larmade det på displayen att det var varmt i ända tills den kom ner till -18 för att slockna.

På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
 
stigganOne stigganOne skrev:
På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
Instruktionsböckerna är väl tydliga? Dörr- och templarm i frysen medan för kylen finns bara dörrlarm.
Har du andra krav på funktioner får du byta fabrikat/modell eller vända dig till tyska R&D'n......😉
 
  • Gilla
stigganOne
  • Laddar…
K Kane skrev:
Instruktionsböckerna är väl tydliga? Dörr- och templarm i frysen medan för kylen finns bara dörrlarm.
Har du andra krav på funktioner får du byta fabrikat/modell eller vända dig till tyska R&D'n......😉
Är nog jag som tänkt fel här men tack för svar!
 
stigganOne stigganOne skrev:
Hej.
Lyckas inte få något vettigt svar utav support så gör ett test här om någon har samma produkter.
Köpte i veckan [länk]

Startade upp dom igår och har en fundering på hur larm funktionen fungerar.

På frysen larmade det på displayen att det var varmt i ända tills den kom ner till -18 för att slockna.

På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
nä det är som det skall vara sen gammalt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.