1 105 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Larmfunktion bosch kyl och frys.
Hej.
Lyckas inte få något vettigt svar utav support så gör ett test här om någon har samma produkter.
Köpte i veckan https://hemmy.se/kok/paketpris_kyl_frys/185-cm-hoga-paket/Bosch-KSV36BIEP-GSN36BIEP
Startade upp dom igår och har en fundering på hur larm funktionen fungerar.
På frysen larmade det på displayen att det var varmt i ända tills den kom ner till -18 för att slockna.
På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
Lyckas inte få något vettigt svar utav support så gör ett test här om någon har samma produkter.
Köpte i veckan https://hemmy.se/kok/paketpris_kyl_frys/185-cm-hoga-paket/Bosch-KSV36BIEP-GSN36BIEP
Startade upp dom igår och har en fundering på hur larm funktionen fungerar.
På frysen larmade det på displayen att det var varmt i ända tills den kom ner till -18 för att slockna.
På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
Instruktionsböckerna är väl tydliga? Dörr- och templarm i frysen medan för kylen finns bara dörrlarm.stigganOne skrev:
På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
Har du andra krav på funktioner får du byta fabrikat/modell eller vända dig till tyska R&D'n......😉
nä det är som det skall vara sen gammaltstigganOne skrev:
Hej.
Lyckas inte få något vettigt svar utav support så gör ett test här om någon har samma produkter.
Köpte i veckan [länk]
Startade upp dom igår och har en fundering på hur larm funktionen fungerar.
På frysen larmade det på displayen att det var varmt i ända tills den kom ner till -18 för att slockna.
På kylen larmar den inget alls medans den kyler till 5+ förutom om man lämnar dörren öppen. Borde inte larm funktionen vara densamma här att larmet lyser om det är varmt i kylen tills den kommit ner i temperatur? Annars vet man ju inte om det blir varmt eller något fel. Instruktionsboken säger inte mycket heller
Klicka här för att svara