Senaste aktiviteten
-
KHuset är ju inte så gammalt, så jag skulle kolla med ackrediterad besiktningsman eller försäkringsbolaget På den första bilden syns...
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.På en Model Y får det plats en generator under bagagegolvet 😅 -
KOm man ska vara noga så fäster inte putsen på plasten över huvud taget. Nedersta biten av putsen sitter ju bara fast i putsen ovanför...
-
KKurt-olsson svarade i tråden Putsen på fasaden har lossnat längst ner, varför?.Nybyggen alltså... Tur man har ett 120 år gammalt hus... Har man någon garanti kvar på huset så är det bara kontakta ansvarig. Jag...
-
ELidl säljer ut elektriska ogräsbrännare för en hundring styck Den går även att använda som en vanlig varmluftspistol och ett antal...
-
RDe få som inte har något bankkonto har större problem...
-
MDet krävs ju att man är "religiös" för att gå på hennes hyckleri. Alla som kan tänka självständigt inser ju att hon bara säger saker som...
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Försök inte lura i oss att du utvecklat något litet embryo till konsekvenstänk. -
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Menar du på allvar att alla 5-åringar handlar smågodis med elektroniska betalmedel. Jag har svårt att tro det. Eller är det för att...
-
MFrågar du barnen så är det nog ok och kanske enda rätta nu när poolen stänger en månad tidigare
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Fröken S tycker alltid att allt är perfekt.
-
MSå ditt råd till TS är att avliva barnen? Det känns lite väl drastiskt kan jag tycka.
-
Hholmenas skapade tråden Hjälp med Bosch PCM 8s kap/gersåg - klinga går inte hela vägen ner i forumet Verktyg & Maskiner.Hej! Köpt en Bosch PCM 8s begagnat på Blocket och har problem med att klingan inte går tillräckligt djupt. Oklart om det har funkat...
-
MVet att detta är väldigt provocerande att säga till familjefäder/mödrar - men att avla ungar är det som ger mest framtida CO2-belastning...
-
Intet svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.God klädsmak. Något pianisten var känd för. Lågmäldhet😀. -
Redaktionen skapade tråden Villapriserna steg i juli medan bostadsrätterna backade i forumet Artikelkommentarer.Under juli månad sjönk priserna på bostadsrätter sjönk med 1,5 procent i riket, medan villapriserna ökade med 0,9 procent, visar nya... -
MAvveckla poolen. Underhållet kostar tid och pengar, vattnet ännu mer. Idag när varannan har pool är det inte ens en skrytpryl längre.
-
FTack för era svar! Hade redan hunnit köpa en fläkt! Blev en Thermex s4 slim s4 plus (kollade renoveringskontot och bestämde mig för att...
-
AAndersS svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.T.ex. att man letar efter ytterligheterna som är så få att det inte påverkar. Har man själv valt att inte ha något konto, dvs...
-
AAntonBodd svarade i tråden Lampa som ej funkar.Såhär ser det ut bakom. Antar att det är dimmern som sitter där?
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Blev ett stopp för mig med -
Tomture61 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vattenfalls vd och koncernchef, Anna Borg, har en månadslön på cirka 1,6 miljoner kronor (1 604 000 kr). Det motsvarar en grundlön på... -
AAntonBodd svarade i tråden Lampa som ej funkar.Tack! Att byta ut dimmern i väggen är något som kräver elektriker antar jag?
-
Tomture61 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Man kan tycka mycket om just detta. En bil tex har många utgifter, ska man enbart räkna vad bränslet kostar för att få en kalkyl på vad... -
Andrea Rosberg svarade i tråden Avslutad: Vinn en Roborock Qrevo Edge.Nu är sommarens tävling avslutad! Tack till alla som varit med och tävlat om en Roborock Qrevo Edge och för alla kreativa namnförslag... -
HOch här har den volatila produktionen länge levt på att stödtjänsten redan fanns i vårt elsystem (vattenkraft). När denna inte längre...
-
HOch lagringen i den bilden är också billigare då man bara behöver lagra på dygnet och inte på längre tid än så. Om 50% lagring kostar 70...