1 315 läst ·
33 svar
1k läst
33 svar
Klorblockering och bevattningsförbud
Du kanske syftar på att hon ena sekunden står och predikar över att vi skall ta hand om jorden och sedan i andra hopppar in i ett Jet och drar vidare till nästa miljögala? Då är man ju en Hycklare.Farstatjej90 skrev:
Men det finns ju alltid ett men. Taylor är ju idag väldens största artister och hennes ord går långt. När hon säger till gemene man att ta hand om planeten så ger det så mycket att hennes flygresa blir en piss i Mississippi. Men jag håller med. Det är ett jävla sätt att samla pluspoäng.
Just det här med många irriterar mig personligen.A atomlab skrev:
"Köp en ny iphone" rädda planeten 😂
Är väldigt många även vanliga människor som har just den mentaliteten.
Sen när det kommer till deras egna intressen så blir det helt tvärtom, bilar är klassiskt exempel också!
Sen om jag står på gården o pissar förstör jag miljön med urinen, när den ej filtreras genom kommunens reningsverk.
Många har bilintresset och vill kunna köra sin 15-30år gamla bil. Medans jag vill ha en bil för jag har nybilsgaranti på!
När jag sen har en 5år gammal mobil, en crt tv, den dock inte kvar när den efter 20år gick sönder. Men har idag en äldre platttv som var påväg skrotas. Men jag var nog den sista i den här stan som hade en sådan som huvudtv (har crt kvar än idag som extra tv och monitor till äldre tvspel).
Redigerat:
Klicka här för att svara