Senaste aktiviteten
-
Bb8q svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Om man inte kan ta sig i häcken får man väl ta sig i brasan? 😜
-
LLiljeros svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Var det inte BMW som har egenheten att förvärmning av bilen går på eldrivlinan vilket får till följd att den inte funkar om man kör slut...
-
NHar behov av en brytare i brunnen när vattennivån i är för lågt. Kort förklarat har jag en egen brunn (grävd, betong) där...
-
BBuzzword svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Precis, enligt rewriten så är det "tomtgräns" medans det sannolikt till 100% står fastighetsgräns i domen vilket är något helt annat...
-
TTycker att det fokuseras för mycket på internationella avarter av ledare när vi har våra egna avarter!
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det skulle vara lite intressant att se hur många av dessa "cash is King" som skulle acceptera om köparen av en begagnad bil kom med bara... -
PPeter- Peter svarade i tråden Fläkt woods RDKS problem....Hej, är det någon som bytt lager i motorerna på ett RDKS Aggregat miniMASTER 2:A GENERATIONEN? kan inte hitta nån film eller annat om...
-
Ttuvisen svarade i tråden Såga av del av balk.Ajdå det lät inge vidare kul. Misstänkte det. Men hur kommer det sig att den i ena rummet kan vara avsågad?
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Naivt att tro? Har inte rån mot butiker och värdetransporter gått ner? Visst är det surt att bli bedragen, men jag tror det är värre att... -
KSpelar väl ingen roll om det inte finns några poliser eller hur?
-
GGötesjö gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är helt och hållet en resursfråga. VI är en gratis sajt och jag har ju ingen skyskrapa full av journalister, utan det är jag och...
-
SOch lagringen i den bilden är också billigare då man bara behöver lagra på dygnet och inte på längre tid än så. Om 50% lagring kostar 70...
-
delux svarade i tråden Tagit bort kaminrör. Vad gör jag med schaktet?.Det kommer att installeras en kamin inne i vardagsrummet med ny skorsten. Där röret kom upp ur golvet kommer diskmaskinen hamna. -
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Du kan inte stoppa det. Hamnar den i Norge så påverkar det oss ändå. Hamnar den i Finland så påverkar det oss också. Det enda som kan... -
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Hos en bank, är det alltså, inte hos en viss bank som du skrev innan? Om jag går in och handlar i en butik så är jag väl inte partner... -
FFrsto svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Elbilarna lär inte påverka så mycket men de nya AI datahallarna är värre. Googles planerade hall utanför Sundsvall ska ju dra lika...
-
pacman42 svarade i tråden Vinglande bygge.När plåten skruvas på så styvas det upp betydligt också. Nej, man behöver inga diagonaler, men det skadar verkligen inte att ha hålband... -
BTouché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm...