Quizkommentarer
-
Z1d
Quiz: Husbyggen i film och litteratur
zwennebanan: Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 681 andra personer som har gjort quizet "Husbyggen i film och litteratur" -
1d
Quiz: Kan du fasaden?
AllramEest: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 049 andra personer som har gjort quizet "Kan du fasaden?" -
7d
Quiz: Kan du riskkonstruktionen?
elpaco: [citat] Jag tror det är du som inte förstår eller har en sådan snäv definition att den missar målet. Den vanligaste definitionen brukar låta ungefär: ”Definitionen av riskkonstruktion är att konstruktionen är känd för att det mer frekvent uppstår skador som är relaterade till fukt” Det innefattar inte bara varianter av lösningar där det finns både riskfyllda och mindre -
13d
Quiz: Vågar du pula med elen själv?
Noobe: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 8 356 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?" Trodde inte att man behövde behörighet för att byta en dimmer. Har inte behörighet fast jag har jobbat med el hela livet inom olika områden, bl.a haft kurser för elektriker, så jag känner mig trygg med att fuska med det mesta... ;) -
S20d
Quiz: Kan du snickaren?
Stolpskott: Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 643 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?" -
P20d
Quiz: 10 svåra hus- och byggord
Patrik Hazard: Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 116 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord" -
U21d
Quiz: Vad heter byggskivan?
Uwe H: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 779 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?" -
B21d
Quiz: Kan du sköta gräsmattan?
Buffes: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 396 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?" -
24 Apr
Quiz: Vad snackar stensättaren om?
KnockOnWood: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 290 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar stensättaren om?" -
24 Apr
Quiz: Kan du bygga altan?
KnockOnWood: Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 1 672 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?" -
Z23 Apr
Quiz: Vad heter VVS-prylen?
zwennebanan: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 257 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?" -
15 Apr
Quiz: Vad kan du om hemautomation?
Davidbagare: Jag fick 12/10 rätt, vilket är bättre än 6 416 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?" -
13 Apr
Quiz: Kan du fälla träd?
Fotografen: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 852 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?" -
L12 Apr
Quiz: Vad kan du om vindkraft?
Lato: Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 114 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om vindkraft?" -
8 Apr
Quiz: Vad pratar vedhuggaren om?
FredrikR: Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 4 277 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?" -
A3 Apr
Quiz: Vad kan du om attefallshus?
Affe_2020: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 848 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om attefallshus?" -
H2 Apr
Quiz: Har du koll på priserna?
hydrolift: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 635 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?" -
J2 Apr
Quiz: Vad kan du om laddboxar?
JonnyN80: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 704 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?" -
31 Mar
Quiz: Vad heter taket?
FredrikR: Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 016 andra personer som har gjort quizet "Vad heter taket?" -
O25 Mar
Quiz: Kan du hantera elcentralen?
Odur: Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 8 801 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?" -
L15 Mar
Quiz: Kan du tvätta altanen?
Lato: Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 079 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?" -
Z14 Mar
Quiz: Vad heter byggvaran?
zwennebanan: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 710 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?" -
K14 Mar
Quiz: Vad heter skruven?
Kriss Marc: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 404 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?" -
S14 Mar
Quiz: Kan du elda i kaminen?
Stefan.o: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 890 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?" -
S14 Mar
Quiz: Vad kan du om sågar?
Stefan.o: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 837 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?" -
E13 Mar
Quiz: Får du fälla trädet?
Eva-Lena S: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 497 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?" -
P13 Mar
Quiz: Har du preppat?
Pymma: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 190 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?" -
S13 Mar
Quiz: Vad kostar huset?
Stefan.o: Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 1 696 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?" Hoppla, 100% gissningar 50% ”rätt” svar -
R12 Mar
Quiz: Kan du isoleringen?
Rickard.lj: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 752 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?" -
F12 Mar
Quiz: Hamnar du i Lyxfällan?
fsn: [citat] men hur många rätt fick du första gången du gjorde det?
Laddar...