Quizkommentarer
-
1d
Quiz: Vad kostar huset?
SC Aero: Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 412 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?" -
2d
Quiz: Hur torr är veden?
EddieHansson: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 699 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?" Gissade och missade på bikupestapel :) -
K6d
Quiz: Vad heter elektrikerns verktyg?
kniv: Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 531 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?" -
6d
Quiz: Vad kan du om solceller?
EddieHansson: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 186 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om solceller?" -
D14d
Quiz: Vad heter byggvaran?
Danne-total: Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 2 048 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?" -
19d
Quiz: Faror i trädgården
TRJBerg: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 600 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården" -
21d
Quiz: 10 svåra hus- och byggord
Mor Anna: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 404 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord" -
B25d
Quiz: Vad kan du om snickarens hantverk?
Bygg hagberg: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 151 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?" -
128d
Quiz: Vad kan du om el?
1Bunke: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 189 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?" Har arbetat med el sedan 1982 så inte bara tur :D -
S15 apr
Quiz: Kan du tvätta altanen?
senap: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 804 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord" Konstig Quiz. En snörslå är ju ett MÄRK-vertyg och inte ett MÄT-verktyg. Den som gjorde quiz:en måste ha skrivit fel. Det är också konstigt att en kock kallas för hantverkare. (Ingen vanlig hantverkare använder spishäll i sitt arbete.) -
K13 apr
Quiz: Kan du buda på hus?
Klass0n: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 878 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?" -
D13 apr
Quiz: Kan du byta rör?
dj_fluffy: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 703 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?" -
H28 mar
Quiz: Kan du elda i kaminen?
Håååkan: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 671 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?" -
28 mar
Quiz: Kan du bygga bastu?
samlarpådetmesta: Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 518 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga bastu?" -
O22 mar
Quiz: Vilket verktyg?
Oaken: Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 896 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?" Hmmm, trodde jag kunde mer om verktyg efter 45 år i byggbranchen! -
A18 mar
Quiz: Vad kan du om sågar?
andersmc: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 165 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?" -
P15 mar
Quiz: Kan du bygga garage?
Plutus: Förutom dom friggebod och attefallshus så kan ett garage gå som komplementbyggnad om man saknar detaljplan. -
B14 mar
Quiz: Kan du ventilera huset?
Baddarn: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 895 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?" -
7 mar
Quiz: Vad kan du om Husdrömmar?
MRLINDELL: Tycker Gert Wingårdh hjälper till att göra allt han kommer över till grisahus/kostall. Långa raka lador där 20% av boytan blir korridor. Hade önskat lite omväxling med en annsn arkitekt med lite större världbild i programmet. Det finns fantastiska hus men i programmet mest Gert längor. -
B7 mar
Quiz: Vad är det som luktar i huset?
Bjor: Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 036 andra personer som har gjort quizet "Vad är det som luktar i huset?" -
B7 mar
Quiz: Kan du bygga pergola?
b8q: [citat] Min gissning är att man antingen skruvat dem från baksidan av bärlinan innan man fäst bärlina och allt mot väggen. Eller att man sågat ut jack i bärlinans övre halva och överliggarnas nedre halva. -
B27 feb
Quiz: Kan du minska elförbrukningen?
BajenKenta: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 686 andra personer som har gjort quizet "Kan du minska elförbrukningen?" -
W25 feb
Quiz: Kan du dränera?
Walter Araujo: Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 846 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?" -
A20 feb
Quiz: Kan du byta tak?
Albireo: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 178 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?" -
J14 feb
Quiz: Vad kan du om hemautomation?
Jonas_81: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 285 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?" -
1 feb
Quiz: Kan du fönstret?
Stefan Bengtsson: Jag avsåg inte att krångla till det. Jag ville bara förklara varför man ibland ser det skrivet dreh-kipp och ibland kipp-dreh. Jag tyckte jag såg att någon funderade på det. -
F29 jan
Quiz: Kan du fälla träd?
Frasse99: Yippie!! Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 615 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?" -
K23 jan
Quiz: Vad kan du om badrum?
KAUFMANN: Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 396 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?" -
K19 jan
Quiz: Vad kan du om fukt och mögel?
Kyleman: Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 759 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt och mögel?" -
18 jan
Quiz: Koll på fastigheter
KnockOnWood: Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 081 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Laddar...