Senaste aktiviteten
-
TTommyC svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Majoriteten av "vanligt folk" har tyvärr klent förstånd och har därför har röstat på partier som tycker synd om parasiter från hela...
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Der är inte bara girighet, det är också säkerhet som legat bakom. Det var väldigt mycket vanligare med rån när mer kontanter var i... -
alm82 svarade i tråden Montera ner Badrumslampa.Det ser ut som en armatur ur avr-serien från Ensto. Det finns då ett litet spår för en flatmejsel vid kåpan. Den är endast fastsnäppt... -
Oolofh gillade borombs inlägg i tråden Diskmaskin, felkod E:15. Ikea inbyggd, hur kommer jag åt sensorn?.Löst 💪🙂! Installerade tätning enligt följande instruktion på youtube: Jag köpte följande tätning på amazon men jag antar att det...
-
GGustaf Andersson4 svarade i tråden Vatten under fog mellan kakel och klinker.Bör man vänta med att foga tills allt är helt torrt?
-
Ddocydry svarade i tråden Kärnvirke till fönster.Hehe du slår huvudet på spiken @fribygg 😉 Jag är lite enveten med att göra saker själv, även om jag inte kan nåt från början och det...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Givetvis är de godkända, men de kräver att partnerna är kunder hos t.ex. en bank. Med kontanter finns inga sådana krav.
-
SC Aero svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Röjt lite -
Bboromb svarade i tråden Diskmaskin, felkod E:15. Ikea inbyggd, hur kommer jag åt sensorn?.Löst 💪🙂! Installerade tätning enligt följande instruktion på youtube: Jag köpte följande tätning på amazon men jag antar att det...
-
HOm du inte äger hela huset så får du nog inte göra några ingrepp alls på bärande konstruktion. Det är fö tappen som håller ihop/låser...
-
HarryDynamitA svarade i tråden Montera ner Badrumslampa.Tillfälligt isolerad -
Marlen Eskilsson gillade Spidertotzs inlägg i tråden Villa Ferlaux - utbygge och stor renovering av villa i Kristianstad.Balkar Nu har det kommit lite balkar och pelare på plats. Vi kommer som sagt tidigare flytta våran centrumvägg i huset för att ge mer... -
TOch lagringen i den bilden är också billigare då man bara behöver lagra på dygnet och inte på längre tid än så. Om 50% lagring kostar 70...
-
PHuddick?
-
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! Var på festplatsen igår och lyssnade på musik, vänsterprogg närmare bestämt. Jag är noll vänster, men det var lite kul att... -
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Inte köpa lördagssnasket på Kotten? -
GTätskiktet sitter under plattorna och fogen är inte tät så det är inget konstigt att det är fuktigt under plattorna, jag gissar att det...
-
GGustaf Andersson4 svarade i tråden Vatten under fog mellan kakel och klinker.Nej så är det, tack för svar.
-
G@Svampe har redan svarat dig men ja det är normalt och hur mycket går inte att säga, möjligt att du har en svacka i tätskiktet eller...