Senaste aktiviteten
-
JJag har min installerad i garaget, precis innanför porten. Har en tio meters laddkabel till den vilket gör att jag kommer åt att ladda...
-
IBra val av profilbild.
-
JGör en lucka i väggen med en gummikant så du kan hänga ut kabeln och stänga luckan.
-
mexitegel svarade i tråden Tips på pelarborr, bordsmodell?.Mätte på min nu och den har 95mm rörelse. -
SSpacklat golv i den delen av källaren som ska vara pannrum. Snart dags för flytt av bvp och därefter kan det sista grävas ur i källaren.
-
SDå var det väl dags att få till ett avslut med snickeriet runt lunettfönstret. Satfläsk vilken tid det tar med att lista runt ett litet...
-
MJag ska försöka att hjälpa en kompis med att staga upp ett pågående bygge av ett förråd på 5*5m och problemet är att det inte är stabilt...
-
MMagHam gillade D_Anderss inlägg i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Går det inte att dra slangen en annan väg?
-
ODet händer lite saker. Men jag tänker vi börjar med "litet men större effekt än man tror": Målade lite doslock och lamputtag i samma...
-
BPINSA MED CF, GRÄDDFIL, OST, LÖK + RÄKOR
-
LLars-Gunnar2025 gillade KrantzLilians inlägg i tråden Sätt en Vakuumventil under handfatet i badrummet ?.Jag tycker generellt på alla frågesighter att folk INTE svarar på trådstartarens önskemål. SLUTA tjata om att han skall ta upp ett...
-
blackarrow blev arg av Mr. Gullbergs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Var det inte de svenska flaskhalsavgifterna det skrevs om att EU ville åt. De ville bekosta upprustning av andra länders dåliga elnät😅 -
BBästerortarn svarade i tråden Vad blir det för mat?.Det går utmärkt, det är det som är min plan 😎 I morgon börjar Festivalsjöbyn i Valsjöbyn som är en småtrevlig tillställning. Nu vet jag...
-
LDu kan ta bort själva kåpan till lamputtaget, då blir det ganska plant. Den sitter med snäppfäste, finns ett litet urtag där du kan...
-
OHar idag en altan på ca 3,5 x 6 m som vi skulle vilja riva och istället gjuta en isolerad platta i samma storlek för att bygga ett...
-
Kretikos svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Spacklat golv i den delen av källaren som ska vara pannrum. Snart dags för flytt av bvp och därefter kan det sista grävas ur i källaren. -
BHade den fått gå någon minut till i ugnen så.. 🙂👌
-
KKurt-olsson svarade i tråden Sommarhusdrömmen i Södermanland.Den här aväxlingen är inte för amatörer. Aväxlingen behöver en egen aväxling som behöver en egen... ja ni fattar. Haha. Skall regla upp...