Senaste aktiviteten
-
Helena Lillarve svarade i tråden Lån för att friköpa tomt.Hur mycket är tomträttsavgälden idag? -
FFörsta generation är det väl inte? Hur definierar du det isf? Det har betydelse för alla oss som inte har råd att köpa nytt. Jag hade...
-
KKrille1984 svarade i tråden Bygga flyttbart hönshus med hönsgård.Ja precis från Moory är det köpt, de är monterade relativt högt upp på väggen här. Vi hade 2 höns förra vintern och nu har vi 5, så de...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.De jag har liggandes är fullHD, men det duger nog bra för den som ska ha det. -
FKan det bli mer sjuttiotal än så här? Reklam för Mexitegel.
-
MathiasS svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Jo tjena, den lär vi få vänta på. -
SSkulle svara ja är man intresserad av sitt yrke så tar man reda på det på det sätt som krävs själv har jag många gånger vaknat på...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, Swedbank, 200 000, 5 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
LLiljeros svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Dom är ju egentligen väsentligt billigare än vad man kan köpa dom för , men då det är tullar på kinesiska bilar upprätthålls ju prisbilden…
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, Nordnet, 200 000, 5 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, Danske Bank, 250 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, SBAB, 250 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, Swedbank, 250 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,50%, Avanza, 250 000, 3 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Matti_75 svarade i tråden Hur hittar ni lösningar på problem ni aldrig stött på tidigare.Funderar lite och löser det sig inte direkt så fortsätter jag med något annat och sover på saken så har jag en lösning när jag vaknar -
SSvampe svarade i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Eftersom du vill ha en speciell stil och inte ett kataloghus så tror jag att du skulle bli mycket mer nöjd, bygga billigare och kanske...
-
MMarsman80 svarade i tråden Bygga flyttbart hönshus med hönsgård.Väldigt bra input. Ni har alltså typ de värmerör från moory som jag länkade till? De är ju mycket billigare än kamflänsradiator så sugen...
-
MMaxitupla svarade i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Jag har ett hus byggt 1965 och här i kommunen hade man den tiden PEM slang fram till och in under plattan på huset. Sen anslöts till...
-
UUpp svarade i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Ytterligare några synpunkter. 1. Ett kvadratiskt eller rektangulärt hus är billigast att bygga. Din ursprungliga ritning är huset 7...
-
HHenrikHuslöse svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nu gjorde jag en helt ovetenskaplig undersökning av fem år gamla Kia Picanto på Blocket. Det finns i skrivande stund 27 st till salu...
-
Matti_75 svarade i tråden Justera innedörr av fabrikatet Swedoor.Har du provat sänka dörren med hjälp av skruvarna i botten på gångjärnen? Lossa dom lite så sjunker dörren -
JJohannes Simonsson skapade tråden Hur hittar ni lösningar på problem ni aldrig stött på tidigare i forumet Information & Feedback.Hur löser ni problem ni aldrig stött på förut i jobbet? Jag är nyfiken på hur ni hantverkare gör när ni stöter på ett problem på jobbet...
-
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag har 42 längd och Kalle Anka bred. Lägger tusentals kronor på skräddarsydda skor och pjäxor -
PDet blir väl kanske inte de bästa platserna men man kan stå själv (vilket verkar vara ett krav för vissa om man har taktält) Vilka...