31 839 läst ·
401 svar
32k läst
401 svar
Taktält, campervans overlandning
Det blir väl kanske inte de bästa platserna men man kan stå själv (vilket verkar vara ett krav för vissa om man har taktält)M maria01 skrev:
Vilka länder har du gjort så i? Har själv sagt så till frun men det har hon avfärdat med att då hade dom väl lagt ut om ställplats
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ju rätt ok ut?
4 platser som är stora med häck som ett U runt, lilla popup tältet fick vi också upp
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men det är en stor camping och 3-400m till servicehus och kanske 200m till havet
Men framför allt så är vi nöjda och då skiter jag faktiskt i vad andra tycker 😄
hela väst europa frankrike där kan du parkera i dom flesta byar och ofta finns det offentlig toalett med har aldrig vart något problem med att ställa sig. och nu har många små byar gratis ställplats med för att locka turister med byar med 400 personer eller mindre såna finns mängder av
Låter bra, vi har mest kört större vägar men man bör ju så klart undvika det om man vill stanna. Vi har oftast sovit på p platser för lastbilar på bensinstationer men då har det ju varit för att sova och komma vidareM maria01 skrev:
Familjen Svensson har också blivit med taktält.
Skåpbil med verkstadsinredning är ju perfekt för camping....vilken av dom 12 omärkta lådorna la jag besticken i denna gång.
En äldre 12v-kompressorkyl från Jula och en Goalzero powerstation.
Klarar 2-3dagar utan någon extra laddning, men en solpanel på taket skulle inte vara fel.
Skåpbil med verkstadsinredning är ju perfekt för camping....vilken av dom 12 omärkta lådorna la jag besticken i denna gång.
Klarar 2-3dagar utan någon extra laddning, men en solpanel på taket skulle inte vara fel.
Ett sånt tält jag har är verkligen smidigt om det regnar, inte roligt att sitta i tältet och äta efter man blivit blöt under frukost förberedelsernasvesse84 skrev:
Familjen Svensson har också blivit med taktält.
Vevor
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden