Senaste aktiviteten
-
Ffiskbuggaren svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det här är nog övergående. Verkar som att hela Sverige ska över till helt lokal sortering.
-
TJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
Keiller svarade i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Någon som har en aning om det finns lågvolt skarvkabel som kan passa de här anslutningarna? Hanen är 13mm i diameter och honans... -
Ffiskbuggaren svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Jag har lika mycket plats för fraktionerna: grönt glas, ofärgat glas, plastförpackningar och pappersförpackningar. Gissa vilka som fylls...
-
Fairlane svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Om du kan eller inte är en sak, men du får. Det har fungerat i en annan lägenhet utan problem säger du. Har du möjlighet att prova på... -
KKurtivan svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag vet, buhuuu, att det är 1500 och att man inte får dra släpet vidare.
-
FFrsto svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Låter märkligt. Om du tror att felet sitter i vattenlåset hade jag vid nästa stopp lyft på slangen och satt den i en hink. Därefter...
-
DDanielSt81 svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Jag kapar 50 mm med den och det går djupare. Kan kolla sen och mäter eller så kollar jag om en stund på tyska sidan. Står säkert där. Om...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."12 800 kWh, villa i Västmanland, 135 m², 5% mindre än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
Llargab svarade i tråden Diskmaskin, nedre arm snurrar inte.Jag gissar att spolarmsväxlaren är kass. Något liknande denna...
-
JJag tycker det är likt de teakbord från den tiden som jag har sett.
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Det är inte konstigt att det är dyrt att bygga när ett projekt som det här faller på att ett parhus synes ligga på en fastighet istället... -
HHenrikHuslöse svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det kan du inte förlita dig på. Länder med hyperinflation brukar ha kollapsad ekonomi. Tänk Tyskland på 1920-talet. För att Sverige ska...
-
PJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.Prioriteringar... De senaste boschnyheterna kräver en storbildsskärm! 😉 Nej, men det är väl en kostnadsfråga, både AP och variant av... -
MJa, då var första deadlinen passerad. Klarade vi det då? Jo men ändå hyfsat. I lördags gick flyttlasset. På fredagen var rörmokaren...
-
JDet gnälls över att spotpriser på 50–90 öre svider i plånboken idag, och ändå tycker vissa att det är en strålande idé att staten ska...
-
NNaskovit svarade i tråden Lindrev timmerhus byggt ”1909”.Jag skulle rekommendera att måla på rödfärg på drevet. Då blir drevet svårare för fåglarna att picka loss - färgen klistrar ihop drevet...
-
MRedan i början av artikeln blir det fel: Det är bara Plejd som är stängd av dessa tre system. De andra använder öppna protokoll. Shelly...
-
KNajs. Jag fick upp sista biten gips igår och spackling väntar. Nöjd med hur väl jag lyckades passa in dosorna, och hur stumt det är med...
-
JJimbo.S skrattade åt atomlabs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Lever gott på avkastningen för mina 241kr som kom in!
-
MArtikeln missar den "lilla" informationen om att Plejd typ enbart används i Sverige av företaget Plejd medan Zigbee har 500+ medlemmar...
-
Aatomlab svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.I form av att stamnätet blir stabilare så man har bättre kapacitet att skjutsa ut mer ström i Europa så priset i Sverige blir ännu...
-
MMizcak gillade sebastiannielsens inlägg i tråden Jämförelse: Plejd, Wiser och Shelly – styrkor och svagheter.Ni har missat den allra största fördelen med Shelly. Det är att det baserar sig på HTTP-API, dvs man kan kommunicera direkt med...
-
13th Marine svarade i tråden Wifi till gården?.Jag får fundera över upplägget, vet inte om gästerna i dagsläget har tillgång till gårdens wifi normalt sett. Men varför täckning i... -
KKoreansk kyckling med gochujang och ris. Starkare än förväntat men 👌 Har blivit en favorit hemma, försöker hitta ett sätt att göra...
-
KHederlig gammal husmanskost... bruna bönor med stekt fläsk, mycket stekt fläsk, dvs minst halva vikten av bruna bönorna. 😀