Senaste aktiviteten
-
plåtrickard svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Problemet var väl att det inte gick att till 100% bevisa hur det blev fel. Så då väljer dom att fria -
ADet var faktiskt trevägskopplingen där jag anslutit guiden till slingan som var kass. Kör ändå 3M, men även de kan tydligen bli kassa
-
LSer exakt ut som min port, tack! Bara att hoppas det går att få tag i den där rackaren som reservdel.
-
Jjawen svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Så det handlar inte om dem SJUKA "ramar som satts för fakturering" då?
-
JDet borde ju den som påstår det kunna leverera.
-
JMen om man som skett här bara kan höja priserna så är det ju inte mkt till effektivisering.
-
13th Marine gillade Heps inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Att starta en tråd om en annan tråd som tydligen spårat ur, och direkt i första inlägget beskriva motståndarna som hysteriska. Vad kan... -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det borde ju den som påstår det kunna leverera.
-
Hhampouspous gillade karlmbs inlägg i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Jodå. Om det handlar om stränder. Som campare måste man känna sig trygg!
-
DNär jag körde med Jula klarade de 1-4 borrhål innan de gav upp så reklamerade 10-15 st...
-
DDilato svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.De är väl i första hand avsedda för betong och armeringsjärn tänker jag, särskilt typ Bosch SDS plus 5x som jag faktiskt lyckats få hela...
-
KKeld svarade i tråden Hur gör man om bergvärmehålet läcker vatten ?.Du får montera en sån här: https://www.muovitech.com/SE/?page=products&id=3647 Men du måste tyvärr kapa o svetsa om slangarna.
-
APrecis, inget vatten i cisternen. Förslag efter att ha sett bilderna?
-
JVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
1123abc svarade i tråden Får inte tillbaka låskolven.Som sagt de cylinderroddarna tål mycket våld så det är bara att ta i och hoppas på det bästa i de flesta fall fungerar det även om...
-
Jjohannord gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
Intet svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Visst tusan är jag sur ibland och visst tusan saknar jag viss bildning. Jag vet när Buddy Holley, Richie Wallance och the Big Bopper... -
PÄr inte många av dom negativa erfarenhet för att man förskottsbetalat genom klarna och sen fått problem med företaget som man förväntar...
-
PDom gångerna jag har haft problem via klarna har dom alltid pausat betalningen och inväntat MITT svar innan dom agerat. Så på den...
-
VUrsäkta sent svar men nimly skickade en ny låskista och då funkade det.
-
Tteuvo tainio svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Hej, de får nog ihop det med improviserade åtgärder, tyvärr så är chefen nöjd och t.o.m tycker att de har gjort ett fullvärdigt arbete...
-
DEtt tips är att bila bort jord/sand/grus om marken är hård. Om du ändå har maskin framme.
-
Ffodernisse svarade i tråden Dra dricksvatten kallt semesterboende.Det är kommunalt vatten så då funkar nog det med lite urspolning i början på säsongen, tack för svar
-
DTror inte @tommib menar att du nödvändigtvis måste frilägga hela stenen, men marktrycket påverkar effektivt hur stenen spricker. Dvs...