Senaste aktiviteten
-
Xxxargs svarade i tråden Flytta in kallluft i sovrum.finns nog inget som slår en LLVP/AC-split om värmen är ett problem inomhus. eftersom du överväger att göra hål i väggen för att ta in...
-
Oorutti gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Jag vill inte ge råd, jag är ju bara en anonym persona på internet och jag måste erkänna att jag ännu inte har förstått exakt ditt...
-
LLaurentiusson svarade i tråden Vad kan detta vara för hål i mitt badrum?.Det går bra att bara ange kundnummer på Ahlsell och säga att man vill betala direkt med kort (du kan använda vilket kort som helst)...
-
PJag anser att är man det minsta osäker så kan man gott byta eftersom det inte handlar om bilning utan bara en bit rör ner i krypgrunden...
-
Bbyggaresten skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
PNu diskuterar vi väl inte "allt gammalt" utan avloppsrör från 80-talet. Borde jag ha bytt de gamla träreglarna i min innervägg när jag...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.En illustratör som gjort stort avtryck var Gustave Doré med sina suggestiva träsnitt från andra halvan av artonhundratalet. Han gjorde...
-
Gg.kraft svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Om det finns en viss risk att det nya badrummet överlever rören från 80-talet är det väl klokt att byta. Är det rätt byggt med bra...
-
FredrikR svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Jo nog mår dom bra av användas. -
13th Marine gillade BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Ja, konstigt att vissa män blir så provocerade av att man talar om för dem att det pågår en klimatförändring orsakad av människor, och... -
BHej Har de använt en med sladd i många år utan att klippa av sladden så köp en ny nätdriven. Används den bara 1 eller 2 gånger per år...
-
FVi har anlagt en parkering i ena hörnet av tomten och passade på att dra el till lyktstolpar. Det är Julas låga, så det blir ingen...
-
Xxxargs svarade i tråden Hydropress och waterite micronizer.Var tar det renade manganet och järnet vägen? - det faller ut som solid massa (rost och brunsten) när vattnet syresätts tillräckligt...
-
BMan blir ju fundersam om det är på det viset att mänsklig avföring innehåller mer farliga bakterier, virus och parasiter än alla andra...
-
Ffribygg svarade i tråden Hej alla vi behöver lite tips om vår nya köksfläkt...Hej och välkommen till Byggahus! Är det inte bättre att låta hantverkaren skaffa det mtrl som behövs?
-
TDå kan vi konstatera att merparten av köparna tycker det finns bättre alternativ på marknaden än elbil.
-
AYuka mini 2 1000 isåfall. Den har lidar. Jag har den är hyffsat nöjd faktiskt.
-
Ffribygg svarade i tråden Bygga om ventilation från förbränningstoalett..Har du nån annan frånluft i rummet?
-
BMediciner renas inte i reningsverk så dom hamnar i vattendrag, sjöar och hav. Ansamlas i vattenlevande djur som vi eller vår blivande...
-
BVarför är det ok att lägga gödsel från alla typer av djur direkt i/på jord där man odlar mat, men samma produkt från människa är *farlig*?
-
BJag tror att det behövs lite precisering här. Om det är en infiltrationsbädd som ligger djupt och där bara luftningsrören syns ovanför...
-
FMonterade fönster till mina takkupor jag byggt på bostadshuset . Dessa öppningsbara träfönster (utan aluprofiler på utsidan) gick ju...
-
BBitterhetsakademin gillade Intets inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Precis. Det är lika roande som skrämmande att läsa rena, ur desperation sprungna, förolämpningar mot de som inte tycker rätt. Aldrig...
-
BOm det är en infiltrationsbädd i marken så tvivlar jag på att den påverkar jorden ovanför, och det som odlas i den, på något sätt alls...