Senaste aktiviteten
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jo fast det rimliga är väl att använda den data som finns och jämföra med lika villkor, att börja multiplicera själv blir oavsett...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ska man utgå från statistik måste man förstås använda den som finns. Jag började vid snittet för flottan men räknade upp det till fyra... -
13th Marine svarade i tråden Gaveltakbalk Willab garden uterum.Jag hjälpte till att resa stommen till ett liknande uterum från Willab, en specialare där uterummets ena långsida gick förbi huset. De... -
useless svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vilken bank ställer 500 frågor? Formuläret brukar se ut så här, dvs 10-15 frågor utöver personuppgifter där de flesta är enkla... -
Alfredo svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Billigt! Inget att tveka över! En klok investering, köp gärna flera stycken! -
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Om jag får välja, föredrar jag gamla beprövade rör som inte läcker framför nya som läcker, men betalas av försäkringsbolagen. -
AInte bara i hyresrätter, du ser det även på slott och herresäten. Det är ingen genväg, slarv eller fusk utan tvärtom ett extra moment...
-
AMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har två banker idag, en jag använder för bankärenden, dvs ca en gång var varannan vecka. Och en för bolån där jag loggar in på sin... -
Lill72 svarade i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!. -
PGe de en chans att göra rätt för sig 😃👍
-
DHej, Bygger ett Willab garden uterum som fästes mot två väggar i huset. Som ni kan se på ritningen så ligger gavelbalken dikt an mot...
-
Alfredo svarade i tråden Vad kan detta vara för hål i mitt badrum?.Rotat i ”skrotlådorna” efter något passande. Kanske något gammalt burklock eller liknande. Bett en kompis att skriva ut en bricka. Jag... -
TTypRätt svarade i tråden Därför startade Trump ett handelskrig.Tycker faktiskt att de under senaste året visat ovanligt bra form och varit snabba ut ur kurvorna. Med Macron i täten har de bankats ut...
-
Johan Gunverth svarade i tråden Home Assistant.Nytt tillägg/app till Home Assistant för att bygga ESPhome-enheter. Funkar parallellt med ESPhome Builder. -
NHej, Jag ska lägga Matakis papptak med YAM 2000 underlagspapp och sedan Självtäck 3 (ytpapp) på ett pulpettak, 25 kvm, med 11 graders...
-
CConqvist skrattade åt Pins inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Jonas? Johanna snarare.
-
CHur skulle det gå till hade du tänkt dig?
-
NJa, och det är nog rätt sant även för taxi men det är väl möjligen den intressanta delen i frågan, hur mycket arbetstid man tappar till...
-
CConqvist gillade uselesss inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Sålde en Kia för ett antal år sedan som bl a läckte kylarvätska och var obesiktad och avställd. Jag skrev i annonsen att man kunde...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Frågan startade med att någon påstod att förlorad inkomst pga service skulle vara ett argument att välja elbil och det kan vi skriva av...