Senaste aktiviteten
-
DSåg det nu, det var jag som direkt gick vidare till Nimlys sajt och då blev förvirrad
-
RJag har ett Swegon Casa R7 aggregat och även ny Nibe Bergvärmepump och borrade nytt hål. Vi förberedde systemet med kylbatteri för att...
-
AAndersS skrattade åt Hasse2188s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Då har du uppenbarligen inte hört mycket!
-
Bbadano svarade i tråden Hydropress och waterite micronizer.Vi har haft kontakt med rörmokaren och den säger att det är inget fel vi kommer kontakta en annan rörmokare som är mera duktig på...
-
AAndersS skrattade åt Hasse2188s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Du har exakt noll kunskap om att just den stigen passar markägaren för skötsel av han skog.
-
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Har gått runt lite mer och tittat och har lite frågor. Det vart prat om lägga cellplast 10mm mot husgrunden för gjuta mot denna. I...
-
PPEAK02 gillade anna_kristinas inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.hmm-som sagt just den som ligger där satt inte på i slutet på slangen i botten på brunnen, förra sommaren-och då funkade det fint att...
-
PPettman svarade i tråden Hur ska jag planera detta bygge?.Har för mig att spånskiva pressas vid ganska hög temperatur så ev mögelsporer och -gifter blir nog nedbrutna.
-
FHasplåten är lagrad med 2 (dyra) kullager, om man vänder upp klipparen och snurrar på hasplåten så brukar det kännas och höras. Enkelt...
-
FDet där ser ut som om avfrostningselementet fungerar och modden med tråden. däremot så verkar det komma in en massa luft utifrån som gör...
-
PIkea producerar så ohyggligt mycket så att de skulle förlita sig på sekunda träråvaror är osannolikt. Förmodligen är deras...
-
Mathildatiger svarade i tråden Odlingshörnan...Majsen tar sig fint. Vi har också börjat skörda tomater och jordgubbar nu. -
Det är ingen bult, det är en skruv 😉 -
JDåså, varit på jobb ett par dagar och när jag kom hem är det inte mycket kvar. Det som ska göras på måndag är isolering av...
-
DDilato gillade 944_Drivers inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Som det påpekas här nu på slutet så är o-ringen helt avgörande. Sedan måste slangen vara hyggligt fri från repor där den går in i...
-
EEasydoesit skapade tråden Tips på ventilationsfirma södra skåne i forumet Referenser Hantverkare & Entreprenörer.Hej Söker tips på bra ventilationsfirmor i södra skåne. Vill få hjälp med att justera in ventilation i villa och eventuella...
-
KMm
-
KKyckling Jordnötssås Ris Öl
-
BBosemannen svarade i tråden Husqvarna frys med is i botten(QT922).”Sensorn i förångaren” är det kabeln som sitter i ett plastspår i taket på frysen? Ovanför metallelementet med flänsar och frigolit? Har...
-
KNu e man tokmätt här o dags för matchen🇸🇪 Heja Sverige🇸🇪👌🏻🇸🇪 Den nedre är en Cacio e pepe helt klart bäst ikväll👌🏻
-
DÅtminstone virus är ju i huvudsak bara farliga för de djurarter, inkl. människan, som de är anpassade för. Det krävdes många mutationer...
-
HHasse2188 gillade Stefan.os inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Jag förstår väl båda sidor skulle jag vilja säga… En gammal byaväg eller stig över mina ägor som funnits i ett par hundra år skulle jag...
-
HHasse2188 gillade elmonts inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Och man har ju skog av lite olika orsaker, jag har skog av ekonomiska orsaker och låter därför ekonomin styra. Friluftslivet är...
-
UMeloner...
-
HHasse2188 gillade fribyggs inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Nä, det är rätt fritt hur man får sköta sin skog